Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg Auto Glym's dekkfornyer, ArmorAll wipes for å ha liggende i bilen og ny mikrofiberklut :) Så henta jeg felgene til RX7'n, 18x9 :P

2vueywi.jpg

Har enda ikke hørt noe om modulen, skal dra innom verkstedet i morgen å sjekke status, dette tar jo unaturlig lang tid! :P Rattet jeg skulle kjøpe ble noe dyrere enn jeg hadde tenkt, men skal kikke videre på Ebay da et ratt jeg hadde funnet til 900kr var solgt i dag når jeg sjekka, så det venter jeg med til jeg finner noe billigere enn 3000kr som er single stage. Ang. den heltrekkende lista skal jeg ringe KOED i morgen å sjekke pris da den blir 1000kr fra Ebay, og det gidder jeg ikke betale for en liten list :P

Har vært treig med dørhåndtaket så det er ikke montert, da jeg ikke fikk glansen i det med vanlig klarlakk, så har fått tak på to-komponents klarlakk som jeg skal bruke etter en våtslip med 1000-papir, så skal prøve å få gjort det i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Moro å høre! Men den mangler dørhåndtak som ble lakkert i dag, Alpina leppe og faceliftskjørter for å bli slik jeg vil ha den i utseende :) Er en del kosmetiske skavanker også som forhåpentligvis blir utrettet litt senere i år, må ta litt og litt :P En bil blir vel aldri helt ferdig!

Må også litt lengre nedpå etterhvet, har god klaring foran, men bak må det valses litt med tiden! :P Er redd for at det blir å se dumt ut om jeg justerer ned mer foran nå og ikke noe bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du snakker om! Min har noen skavanker som ikke vises på bilder, så jeg tror jeg styrer unna biltreff frem til den er nylakkert. Haha.

Men bilen din ser virkelig bra ut. Har veldig sansen for den :) Planene blir også bra.

Har alltid hatt lyst på E38 selv, også i sort. Fremtil det skjer, får jeg sikle etter denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Er jo mye folk ikke legger merke til da, men så lenge jeg vet det er på bilen irriterer slike ting vettet av meg! :P

Tusen takk :) Er veldig komfortable biler, har virkelig sansen for dette karosseriet. Men synes E38 må ha V8 i grunn, et slikt stort karosseri fortjener motor med gromlyd i :twisted: Haha =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser eksklusivt ut Adrian! blir spennende å følge med fremover. Men har vært fett å få den litt mere ned på marka igjen ja.. men angående v8? er det ikke bare å swappe om etter hvert?

Sjønes

Halla! Takk takk, det blir etterhvert :) Njææ, er altfor mye jobb dessverre.. Bilen må jo delvis ribbes innvendig mtp ledningsnettet som må byttes ut, men det er vel på en måte den letteste måten å gjøre det på, å ribbe dashbord og motorrom for å så erstatte alt. Blir vel ikke helt billig heller :|

Legger ut noen bilder fra lørdag etter grundigere vask med tilbehør på dekk og lister :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Vann på bakken :P

hva skjer med tilt på takluka da? :P

Haha, too mainstream! *Går min egen vei nå* :) / Nyvaska bil / Glemsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.... en bil uten taklukevipp er ....ja...kebab uten saus!!!!!

Hahaha :P

Har sagt det før, men må liksom bare si det igjen når du fortsetter å poste bilder..., men den bilen din er nydelig! :applause:

Sikker på at det blir bra med Alpina-leppe? :wink:

Tusen takk, moro å høre :D Ja, tror i allefall det? Tenker jeg kjøper en Replica senere i sommer for å se, andre E38'er kler jo Alpina leppa sinnsykt godt :)

EDIT:

Har PC'n på en annen TV nå som har en helt annen fargeinnstilling, som gjør bildene litt mørkere og tøffere enn på f.eks telefonen. Så må vel prøve å redigere litt, gjør seg med litt mer kontrast og mindre lys mtp lamin-x'n og fargen på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...