APedersen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Fikk bytta paralellstaget i går, tok lang tid og var ganske mye jobb! Så nå må jeg på forstillingskontroll pga hjulene spisser mot hverandre Har staget bak igjen, det er mye lettere å komme til på ser det ut som, så fikk jeg coiloversene i dag Ganske rask levering, ble sendt igår Pics selvfølgelig : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 niiiiice....nå må du bare få dem skrudd i bånn...få tak i lavere profil på dekka...og bli en av de kule i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Yeah! Vet ikke hvor mye dem senker så aner ikke hvor lav den blir om jeg bare skrur den i bånn Hehe, tror ikke dekk blir første pri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 gromt, når skal du bytte dissa da? gled deg til du skal av med de nedre festene på bak demperne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Hehe, bytta siste staget idag + at jeg har tatt av hele dempern me bremseskiva og alt det der.. Pga jeg knakk nemlig skruen til det der festet du sikkert mener, det som strammer om selve demperen nede, satt ganske godt, men så knakk den Så har som sagt tatt av hele greia så jeg skal fikse det i morgen Skal begynne på resten også i morgen, må ha det ferdig i helga fordi den skal på firehjulskontroll på mandag, og da må alt være montert Blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Nice, gleder meg til å se bilen med de på!! Stå på Maestro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Hehe jeg og!!! Seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Et par stemningsbilder Hehe, "Stanceworks kit" Dette staget var det tredje og siste jeg måtte bytte: Du ser skruen som er knekt der, var det den du mente Sp|ff? Dritt å måtte ta ut hele greia men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Nå klarte jeg å knekke den andre også, må ned med den siden også, satan den satt godt! Er vel kanskje enklere på en måte å ta ned alt, mtp at jeg bare gjør alt ferdig på golvet, og setter det opp i heiling. Men stagene sitter meget godt dem også i og med at dem er konisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 blir det noe ordnings på senkinga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Ja, har tatt av på andre sia også, og kjøpt nye skruer Fikk ut skruen på ene sia ved å bore opp, og banke inn en ekstraktor, fikk skrudd ut ene, men på den andre knakk ekstraktorn, og fikk ikke tid til mer i dag:( så skal få fiksa det med en søyleboremaskin i morgen, så setter jeg vel på coiloversene framme, går jo kjapt å sette i hop Så må jeg ta ut baksetene, vet ikke hvordan dem sitter på midten? Er jo en sånn "knagg" dem sitter på i sidene, vet ikke hvordan dem sitter i midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 bakseteryggen er 3delt som du sikkert vet. de to ytterste putene er skrudd ved døra og innerst ved beltefeste sånn ca. er bare å løstne og ta av nakkeputa og dra hele puta oppover. den delen i midten av setet (armlenet) er skrudd med to muttrer i bunnen bare. oppi er den bare hengt i ett spor. rart at det skulle sitte så gale til deg da. var null problem hos meg. hverken bak eller forran. blir spennende å se dette! ikke minst høre hvordan lowtech er å kjøre med..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 bakseteryggen er 3delt som du sikkert vet. de to ytterste putene er skrudd ved døra og innerst ved beltefeste sånn ca. er bare å løstne og ta av nakkeputa og dra hele puta oppover. den delen i midten av setet (armlenet) er skrudd med to muttrer i bunnen bare. oppi er den bare hengt i ett spor. rart at det skulle sitte så gale til deg da. var null problem hos meg. hverken bak eller forran. blir spennende å se dette! ikke minst høre hvordan lowtech er å kjøre med..! den delen i midten trengte ikke jeg og ta av men så må jo c stolpe deksler også av, disse er vel skrudd med 8mm under det dekslet som lyset sitter i. på min bil var det også 8 problemer og få av alt sammen forran, hadde av hele navet på ene sida da jeg bytta abs sensor i samme slengen siden den bare funka innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 bakseteryggen er 3delt som du sikkert vet. de to ytterste putene er skrudd ved døra og innerst ved beltefeste sånn ca. er bare å løstne og ta av nakkeputa og dra hele puta oppover. den delen i midten av setet (armlenet) er skrudd med to muttrer i bunnen bare. oppi er den bare hengt i ett spor. rart at det skulle sitte så gale til deg da. var null problem hos meg. hverken bak eller forran. blir spennende å se dette! ikke minst høre hvordan lowtech er å kjøre med..! Aha, ser det er ca samme som på Ix'n, var ute med alt bak i den i opprettingsprosessen. Ja, tar jo egentlig ikke lang tid å bytte dempere, er jo bare småting som må av! Er bare den jævla skruen som har bremsa alt.. Gleder meg til å se resultatet ja, kommer til å bli en helt anna bil Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 den delen i midten trengte ikke jeg og ta av men så må jo c stolpe deksler også av, disse er vel skrudd med 8mm under det dekslet som lyset sitter i. på min bil var det også 8 problemer og få av alt sammen forran, hadde av hele navet på ene sida da jeg bytta abs sensor i samme slengen siden den bare funka innimellom Nei, trenger vel ikke ta den av siden det bare er i sidene 8 problemer faktisk, uheldig du og Tror mine sensorer skal fungere, men det finner jeg vel ut til vinteren, tror jeg må ta en liten sjekk på alt det når vinteren kommer før jeg legger ut på en lengre tur, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå