Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ser helt lik ut den leppa som min.. samme gelcoat osv.. min var veldig fin i finishen, men buen på leppa var helt feil,

dytter jeg den inntil på midten mangler jeg 2cm på vær side for og få den inntill!! må vel sage litt i den og få bua den litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snø enda ja, lenge har du snø der oppe da?

legger på sommerdekk i mårra! venta i snart 2 uker på dem også før dem kom i går :P

Bor i Stavanger at the moment, men snøen er som regel borte til 1.mai, hahaha...

Såppass, ja er jo sommerføre her nede så er vel ikke noe å vente på :)

Ser helt lik ut den leppa som min.. samme gelcoat osv.. min var veldig fin i finishen, men buen på leppa var helt feil,

dytter jeg den inntil på midten mangler jeg 2cm på vær side for og få den inntill!! må vel sage litt i den og få bua den litt mer!

Okei :P Å såppass.. Skal prøvemonteres om 3 uker, er sikkert samme greia som din, men det skal nok gå på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Stavanger at the moment, men snøen er som regel borte til 1.mai, hahaha...

Såppass, ja er jo sommerføre her nede så er vel ikke noe å vente på :)

Okei :P Å såppass.. Skal prøvemonteres om 3 uker, er sikkert samme greia som din, men det skal nok gå på et vis :)

Madla? har vært sommerdekk føre her lenge allerede, men tok så lang tid før de åpna for og bestille dekk gjennom testdriver så gir sykt gode priser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den leppa der var noe dritt til meg og. Karossverkstedet var grinete når jeg hentet bilen igjen. De hadde vist brukt mange timer på sliping,pussing, sparkling. Måtte vist lime den og skru den intill med skruer. :P Ødelegger jeg den blir det original neste gang trur jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den originale er skrudd i en av skruene i lokariet(innerskjermen) mener jeg. Min er kun limt, holder godt det også.

Det skal også egentlig slippes vekk 5mm (?) av fangeren helt nederst på begge sider. Regner med dette vil gjøre det litt enklere å få på. Sjekk sjøbuse sin e38 tråd, han har

Montert original alpina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for info :) Hehe, nei leppa blir lakkert i bilens farge, skal samtidig lakkere selve fangeren da den er ganske slitt av steinsprang :P

Synes det er tøft på biler som ikke er sort og ikke lakkert helt ned, å ha leppa i samme farge som kanelene :) Her er et eksempel:

post-62858-0-37495700-1395914166_thumb.j

Skal også sies at man sikler godt på de felgene der i tillegg! Nydelige hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...