Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Laksetrapp på bakruta er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Haha Tror det blir av med vindavviserne, på med Alpina leppe og oransje baklykter. Chrome-grillen vil jeg forsåvidt beholde selv om bilen er shadowline, den skiller seg litt ut fra resten av bilen siden det ikke er noe mer chrome på utsiden, men er stor sjans for at eventuelle neste felger har chrome-kant. Har forsåvidt en lang liste på ting som skal gjøres med tiden, den inneholder den minste ting jeg har notert som kanskje burde gjøres noe med. Har aldri delt den lista så kan vel gjøre det: Planer: Eksteriør: - Alpina leppe (Anskaffet) - US-Bagasjeluke - (Anskaffet) - Faceliftskjørter - Nye Xenonpærer D2S (Ene er dårlig) - VVME Xenon i fjernlys - (Anskaffet) - Felger (???) - Studs og nuts Interiør: - Ratt - Litt usikker på hvilket - Alcantara? - Modul for rattknapper (Pioneer) - Vindusheismotor V.B - Diskanter bak - Knittrer ulitt i venstre bak - Tropper i dørhåndtak innside - (Mangler én) - Deksel på førerstol - Er knekt på én plass Motor: - Overhaling av Vanos - Beisan Systems - Bytting av veivhusventilasjon - (Anskaffet) - Reim og reimhjul - Omega motorrens - Noen som vet om bedre? Understell: - Paralellstag - Casterstag begge sider - Styrestag begge sider - Hjullagere bak - Topplagre foran - Bremseband - (Parkbrems er dårlig) - "Overhale" coilovere foran Andre: - Slepekrok - (For å komplettere verktøyboks) - Nye dempere på bagasjeluke - Nye dempere på panser - Skaffe riktig telefonmodul - Rustfjerning - Feste varmeskjold under - En liten bensinslange på tanken må byttes - (Morknet) ___________________________________________________________________________________________________________________________ Lista er lang, men er mye småting som verken koster mye eller er vanskelig å bytte. Har sett over bilen grundig og dette er det som må gjøres for å få bilen i topp stand, men så kommer det litt lakkering i tillegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Min bil er også shadow. Men har blank grill og list på bagasjeluka. Syns det er penest sånn. Uten grillen ser man ikke hva som kommer kjørende. Bare en svart bil. Uten noe identitet foran. Blir litt det samme som og kjøre svarte felger syns jeg. Kunne jo liksågodt ha kjørt med stålfelger. Og uten lista bak syns jeg det er så tomt. Men lista passer ikke så godt til us dekselet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Enig, E38 trenger og fortjener chrome-grillen. Ja, det blir jo egentlig litt sånn Liker forsåvidt den chrome-lista bak bedre og bedre, er litt usikker på hva jeg synes den passer best til, er jo litt boss på US-luka også! Skjønner jo tegningen med at den er like bred som EU-luka da, sånnsett ser det jo mer clean ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Jeg liker lista godt hvertfal. Hadde den på 728'n også. Men der var det ikke shadowline da. Nei den matcher ikke skilt rommet helt med us bakplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Hehe Vi hadde den også på 730'n vår. Lurer på om den bilen lever, det må jeg sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 - Omega motorrens - Noen som vet om bedre? BG 109e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Bilen ser mye bedre ut med den nye høyden. Godt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Hehe, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 BG 109e Er det den beste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 ja, men den er også så kraftig at den ikke er og anbefale på biler som har gått over 200k uten og ha brukt det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Såppass ja Har du andre alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Da er felgene solgt! Så nå er det på let etter nytt, jeg er ærlig talt litt usikker på hva jeg skal velge, men det blir ikke noe hinsides dyrt. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 æsj, ingen donasjon de M parallell felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Haha M-Parallel er nydelige felger: Men blir litt for smått dessverre.. Blir nok verken større eller mindre enn 19". Er meget sugen på X5 felgene (Style 132): (Elsker de felgene) Men, jeg vet ikke.. Vil ha noe litt mer spennende tror jeg EDIT: Har egentlig bestemt meg 95%, men vil se forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå