Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Har tatt ut setene, hatthylla og c-stolpen så jeg ser i dempertårnet siden jeg ikke kan gjøre noe mer med navene før senere..

Det rullegardinet i bakruta har jo ikke fungert siden jeg fikk bilen i hvertfall, så jeg prøvde å sette strøm på den, da gikk den opp, så bytta jeg om på ledningene så fikk jeg den ned igjen, så det er ikke noe feil med motoren, da må det jo være brudd en annen plass, kan jo være så enkelt som knappen der framme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe relé som klikker :P

Hehe, er jo bare to ledninger inn til en motor som driver det opp så kan vel ikke være alverden med arbeid, hvis du får tak i rullegardinet med motoren osv er det vel bare å skjære hull i hatthylla og lage til, sikkert ikke noe problem :) Du må jo selvfølgelig ha en bryter da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy nå er jeg sliten, har skrua i hele dag og har satt på demperen bak til høyre og begge framme :) Farsan og en kompis borra ut boltene som knakk, så har bare å stramme alt på begge framme og sette på den bake til venstre så er jeg ferdig, får nok det til i morgen :)

Gleder meg til å se resultatet!

Har ikke kameraet hjemme så blir ingen bilder før i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jobb! regner med at det er noe av det samme som med e39, og da måtte man ut med setene, hattehylla, c-stolper, høyttalerne bak, pluss stag under for å få den ut... så høres likt ut iallefall :P bmw har gjort det vanskelig for oss! :P men fyyyr løs med bilder i morgen a!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det går jo fort i grunn når man først har starta, men det tar lengre tid å ta de der stagene etc fra hverandre enn det gjør å sette dem i hop, så har for det meste bare det gode arbeide igjen :) Ja, bilder kommer forhåpentligvis senere idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...