Spiff Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 mente null problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Hahahah, stussa litt på det at det var 8 problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Har tatt ut setene, hatthylla og c-stolpen så jeg ser i dempertårnet siden jeg ikke kan gjøre noe mer med navene før senere.. Det rullegardinet i bakruta har jo ikke fungert siden jeg fikk bilen i hvertfall, så jeg prøvde å sette strøm på den, da gikk den opp, så bytta jeg om på ledningene så fikk jeg den ned igjen, så det er ikke noe feil med motoren, da må det jo være brudd en annen plass, kan jo være så enkelt som knappen der framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 hørt om det klikker i relet bak der da? står ved døra på pass.siden. ved seteryggen der. skal vell klare å måle bryteren der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Jeg vil også ha elektrisk rullgardin! Lurer på om det er mye jobb og koble det opp, skulle ønske det lå mere kabler klare til og legge inn mere ekstra utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Ikke noe relé som klikker Hehe, er jo bare to ledninger inn til en motor som driver det opp så kan vel ikke være alverden med arbeid, hvis du får tak i rullegardinet med motoren osv er det vel bare å skjære hull i hatthylla og lage til, sikkert ikke noe problem Du må jo selvfølgelig ha en bryter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Har skrudd av de tre muttrene på toppen og selve skruen til demperen der nede høyre bak, men når jeg skal av med demperen, må jeg av med alt? Fjæra tar jo borti veggen om jeg dytter den av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Du må løsne det staget, samme som du akkurat har skiftet http://www.bimmerboard.com/forums/posts/590961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Fy nå er jeg sliten, har skrua i hele dag og har satt på demperen bak til høyre og begge framme Farsan og en kompis borra ut boltene som knakk, så har bare å stramme alt på begge framme og sette på den bake til venstre så er jeg ferdig, får nok det til i morgen Gleder meg til å se resultatet! Har ikke kameraet hjemme så blir ingen bilder før i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Ja det er jobb! regner med at det er noe av det samme som med e39, og da måtte man ut med setene, hattehylla, c-stolper, høyttalerne bak, pluss stag under for å få den ut... så høres likt ut iallefall bmw har gjort det vanskelig for oss! men fyyyr løs med bilder i morgen a!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Hehe, det går jo fort i grunn når man først har starta, men det tar lengre tid å ta de der stagene etc fra hverandre enn det gjør å sette dem i hop, så har for det meste bare det gode arbeide igjen Ja, bilder kommer forhåpentligvis senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 fett prosjekt, gleder meg til senkebilder!!! og digger tanken på stance stuk med klistremerker og diverse! dyrt for og kjøpe klistremerker fra han duden ogslikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Hehe, takk takk Neida, er ikke så dyrt, her er link: http://motors.shop.ebay.com/jdm_luhh/m. ... ksid=p3686 Har fått 4 konvolutter fra han der og har aldri vært noe problem med handelen på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 har venta lenge nok på bilder nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Hahah, går jo skole da men jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå