APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Ser nå man får alle fire håndtakene med fungerende pærer for 600kr på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Da er jo saken oppklart og posten på vei snart Bare koble de inn på riktig sted da. Og ikke med intreørlyset/lys i bunn av dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Haha, vi får se Så dem skal være konstant på ja, jeg tenkte kanskje dem bare var på mens interiørlyset var på, men daså Har forresten bestilt instrumentringer i sølv nå, så får vi se hvordan det blir når den dagen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 De skal lyse rødt sammenmed alt annet rødt. Vindusbrytere. Instrumenter. Knapper i dashen. Spottene i taket. Lysene i håndtaket dimmes også opp og ned med bryter til venstre for rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Skjønner Er nok penest det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Husker je ikke feil skal de sammen med grå leder m/rød strek og jord (brun) Kan tas fra bryterene til vinduene eller askebegerene bak Bilde av mine dørhåndtak http://bimmers.no/topic/666976-min-bmw-e38-740ia-hr-senk/page-13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Okei Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hjul med sin glede! Da har jeg herved bestilt nye hjul! Setter også kursen nordover i morgen, så det blir nok litt updates på denne tråden fremover JMossige og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Er ikke du egentlig ganske langt...nord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Nei. Et godt stykke syd for Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Stavanger er vel ikke så langt nord på kartet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 hæ? Bor ikke du sånn... i førde eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Nei.. Han bor nok et godt stykke syd for Bergen han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Bor i bunn og grunn på Fauske, en knapp time utenfor Bodø Men har bodd i Stavanger nå i noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Bare leste på facebook jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå