APedersen Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Godt å være på plass i nord igjen, slitsom kjøretur fra Stavanger til Fauske med køer og veiarbeid over hele vestlandet.. Var heldigvis nydelig vær både mellom Stavanger og Oslo og oppe i nord! Ellers møtte jeg på det meste av værforhold, faktisk også minusgrader og sny. Brukte 30 timer på å komme meg hjem, da inkl to timer søvn i bilen på lørdags morgen. Når jeg endeliig kom meg hjem skulle alle i familien og venner på konsert som var her i byen, så det endte med at jeg hev meg med, så er passe sliten i dag Felgene kommer vel ca 25.Juni, så kommer vel også bilder etter den tid Eneste jeg har av chrome på utsia er jo nyrene, dem blir i allefall. Har planene ganske så klar for hvordan bilen skal se ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte denne.. blir bra APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 25. juni? Du mener vel juli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Ojj, Juli mener jeg selvfølgelig! Bare ønsketenkningen som tok over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Kom hjem til en haug med pakker fra Ebay, venter enda på andre halvdel som er litt mer bildeler, kommer nok til å regne pakker de neste dagene/ukene Har til nå altså fått: - Ventilhetter ( ) - Oil/Inspection Reset Tool for både OBD og OBD2 - x20 klips til utvendige lister - BMW reserveolje (etc) bag - Slepekrok - Pioneer rattmodul Testa reset tool, det fungerte! Etterpå monterte jeg rattmodulen og den fungerte også Gamle mellomstykket: Nytt mellomstykke med ekstra kabel for "boksen", kobles en kabel fra boksen en kabel med AUX-plugg i andre enden som går inn i spilleren Slepekrok på plass, verktøyboks komplett! Fant også fram US-skiltcoveret Skal bestille EU-kontroll imorgen tror jeg, så jeg får en litt mer nøyaktiv oversikt over hva som må gjøres hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Dette blir bra ass! Gøy å få så mange pakker Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Veldig gøy! Bestilte EU-kontroll i dag, har time 8.Juli Ellers henta jeg mer pakker, der var det litt bildeler igjen - Telefonmodul - Kjølevannsensor - x10 Klips til innstegslister - x3 Tropper til indre dørhåndtak - x7 helsorte BMW-emblemer Telefonmodul montert, og fungerte MEN, litt rart at telefonen er på tysk når resten er satt til Engelsk? Kan dette endres inne på telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjønes Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Helvettes godt med hardepakker? julaften på deg gitt! goodshit! Følger med jeg Apederz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Vet ikke med språket. Alt i min bil er engelsk bortsett fra TLF og ho dama i dashbordet jeg snakker litt med noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 her har du manualen iallefall : ) http://e38.org/bmw_cmt3000vr.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Helvettes godt med hardepakker? julaften på deg gitt! goodshit! Følger med jeg Apederz. Harde pakker er like moro enda! Flott det Vet ikke med språket. Alt i min bil er engelsk bortsett fra TLF og ho dama i dashbordet jeg snakker litt med noen ganger. Okei, haha.. Må vel bare søke litt. Alt i min bil er også på engelsk bortsett fra telefon, både på røret og på mid'n, har ikke hørt noe dame enda her har du manualen iallefall : ) http://e38.org/bmw_cmt3000vr.pdf Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Fikk pixelmatta til mid'n i dag Har også byttet kjølevannsensoren i dag, samt skylt gjennom ekspansjonstanken. Om den nye fungerer eller ikke får jeg ikke vite før jeg skrur på varslingen i NCS. Den gamle så i allefall litt sliten ut. Nå som den ekstra boksen kom bak spilleren, sliter jeg enda mer med å få spilleren helt inn, så må nok finne en kortere Pioneer spiller med bluetooth som også bygger mindre ut når jeg har solgt den jeg har Ellers tror jeg nok jeg kommer til å begynne med rustsliping, tilpassing av Alpina leppa og lakkering av US-skiltcoveret så snart som jeg har fått rydda litt i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Nå må du se å bli ferdig med pioneer spiller greia, er lei av å vente.. hahahahahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Haha.. Er på samme tid litt usikker på om jeg har lyst å bytte ut den jeg har, den passer liksom så godt inn samt at den har en liten skjerm jeg har musikkvideoer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Haha.. Er på samme tid litt usikker på om jeg har lyst å bytte ut den jeg har, den passer liksom så godt inn samt at den har en liten skjerm jeg har musikkvideoer på Skjønner, men vil du ikke kunne lukke igjen lokket/flippen? Musikkvideoer i bilen, det er oldschool ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå