Sjøbuse Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Ikke sjekket på min. Men jeg har bare 1 luftfilter på min. Er vel S62 som har på begge sider. Men det er jo E39, men. Mitt luftfilter er på motsattside enn på 728. Så kan nok hende det er noe til andre siden. Er hvertfall åpent hull bak blinklyset mitt som gikk inn i luftfilterboksen. På 728'n min var det et lokk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Okei, takk Skal prøve å få tak i, det er jo skjært ut i karosseriet for feste på andre siden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 750 har to luftfiltre, så om du kjøper boks og rør inn på boksen til 750 så passer det nok rett på : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 4 esker med ren glede! I dag fikk jeg endelig de 4 pakkene jeg har ventet på en stund Har prøvd dem på, med 25mm spacer foran og 30mm bak, slik at alle fire er ET-5, men tror nok jeg må gå opp til ET0 eller ET5 for at dette skal bli bra. Går ellers mest å venter på deler om dagen, men vi starter på nedslipinga i morgen og kjenner det blir greit å komme i gang med det Skal hente en pakke i morgen som jeg tror er pollenfiltere, venter ellers på den store pakken fra Tyskland med deler (forrige side), samt endestussene og fester til frontfanger (begge sider). Blir nok også å bestille dekk i løpet av helga så jeg forhåpentligvis har dem i løpet av neste uke, hvor jeg antakeligvis går for Nankang NSII i 265/35 og 235/40. Får vel hive ut litt bilder fra dagens gleder Dette er da altså Varrstoen ES6 i 19x9,5 og 19x11. Miller approves hermanoo90, Erlandhaugen og Sondre92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Denne har blitt så feet! og felgene blir midt i blinken stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 KULT! Nå må du bare droppe frontfanger, og skaffe deg hvite dekk så den blir kulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Denne har blitt så feet! og felgene blir midt i blinken stå på Tusen takk KULT! Nå må du bare droppe frontfanger, og skaffe deg hvite dekk så den blir kulere Hahaha, nei.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Har ikke sett tråden din før nå, men skal ta meg tid til å lese gjennom mer i fremtiden. Mye fin inspirasjon, liker mye av det du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Flott bil du har Blir bra med de nye hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Har ikke sett tråden din før nå, men skal ta meg tid til å lese gjennom mer i fremtiden. Mye fin inspirasjon, liker mye av det du har gjort! Tusen takk! Flott bil du har Blir bra med de nye hjula Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Håh!!!! Det der ble sykt rått ass, for noen felger !!!!! Jelly ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Haha, tusen takk Men blir straks litt bedre når jeg får dekk på hjula, og Alpina fronten på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 rått!! , håper den skal få smake asfalten skikkelig og med de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Takker Litt ned blir det, skal prøve å få til litt fitment i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå