Robin L Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 detta blir knall! litt for lav bak for min smak men. hvordan går det der mtp subbing da? hvor brei felg/ dekk har du bak egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Ja, har jo justert opp så nå er den "høy" igjen Har ikke prøvd, må ha spacere først, 19*10 på 275/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 GROMT, likte høyden maks måtte også tå til med orginal jekken for og få opp bilen min på den andre jekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Hehe ja, ble helt anna bil Er jo bare ekstra kult da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 ikke noe som er bedre enn orginal jekken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 se der ja! finfin høyde det der! orginaljekk er tingen, den kommer under uansett hvor lav bilen er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Nåja, jeg fikk ikke min under bak, da skal det sies at den var en del lavere enn dette.. Det var dog e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 når den lå på bakken ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 pyse....kjør lenger ut...vil ha bilde av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Ja, original jekken er genial sånnsett pyse....kjør lenger ut...vil ha bilde av fronten Jada, idag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 når den lå på bakken ja? Neida men jeg elsker orginal jekken, er bare så dritt at man må sveive til man ser mannen med jåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Er jo bare å ta av sveiva og sette i en skrumaskin Hehe neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 nå må du få fingern ut og få tatt noe orntlige bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Tss, jeg kan jo se på den selv i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Livestream? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå