Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte 3mm (de minste) spacerne på Biltema nå nettopp og fikk dem på ved hjelp av litt kontaktlim for å få dem sånn høvelig sentrert, så nå tar ikke felgen bort i demperen :P

Så blir det forhåpentligvis firehjulskontroll ikveld :D

y2leb6wtz0l1q8qcqc3b.jpg

adkyrcvhbcg36rlk552c.jpg

6l8yydy1u2p1iecdjt4n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for alle tilbakemeldinger :D

Lookin' good! 8)

Hvordan er det å kjøre den slik den er nå?

Den er veldig stiv i forhold til hva jeg er vant med, men kjørte litt i dag og ble mer vant med det etterhvert, tror det har litt å si at dem "setter seg", mulig det bare er en illusjon men virka som det ble bedre etterhvert :P

Dimensjon på felgen har jeg faktisk ikke studert noe særlig, husker det i hvertfall ikke, kan sjekke det i morgen eller noe :P

Tja, bilen er ikke helt i mål enda, har en del ting som må fikses, men oransje blinkers har jeg vurdert sterkt, og det blir det nok snart! :) Men er det noe jeg hater så er det ulyder! Eksosskjoldet må fikses og ikke minst servopumpa, det var vel egentlig det hehe.. Men høres ut som bremseskjoldet lager lyd av og til når jeg svinger litt mye til en side.

Dro på firehjulskontroll der jeg var sist å fikk fiksa litt små ting (Mekonomen Straumen), men bilen gikk ikke opp på rampen der den skulle kontrolleres, ikke at jeg prøvde med tilfart osv hehe, men vi så at det gikk ikke så vi orka ikke prøve, skal heller stille den litt opp å så dra dit på først kommende fredag, tror ikke jeg kan senke den mer, vil absolutt ikke ødelegge noen ting som helst fordi jeg er jo så klart veldig redd for bilen, men er jo gromt rått sånn som den står nå, enda råere om den hadde vært litt lavere, virkelig levd opp til Stanceworks titteln :)

Men må dessverre være brukende her i nord.. Fauske har utallige mange småveier som eier mange hull som aldri blir fiksa, vurderer å ringe til kommunen å be dem fikse et hull rett atme en kompis, var så vidt jeg turte kjøre over der..

Var litt moro akkurat der, fikk "svarte majaen" (Stor politibil på Fauske) etter meg et stykke, den fulgte etter meg også der jeg måtte over og jeg hadde minimal fart bortover og tenkte at dem kanskje skulle stoppe meg pga senkinga, men jeg blinka inn til sia og dem kjørte forbi sakte, så kjørte dem ned i en undergang under jernbana som bare er til gang og sykkel, så fikk et bilde av det som jeg kanskje får bruk for en dag :twisted: Heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...