APedersen Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Ja, brukte ikke stativ nå så kan prøve å skru litt på iso'n en dag, har ikke prøvd det ut enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 må skaffe meg stativ selv...Men med lenger lukkertid så trenger man "nesten" ikke ekstra lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Aha, har stativ men har ikke brukt det så mye Bruker bare 1/100 til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Stativ og 5 til 10 sek lukkertid på de bildene der så hadde de blitt mye kulere. Ut og prøv i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Hehe ja! Spørs bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Denne er et forbilde for min bil, bortsett fra grillen, den forblir helsort Blir definitivt oransje blinkers og Alpina leppe Synes dette bilde hadde vært kulere om han hadde takluka i luftestilling, bilen ser så skalla ut slik Kjører alltid med takluka på gløtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Det ble fort høst må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 spacer...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Ja spacere hadde ikke vær dumt;) men de felgene der ser ikke så dumt ut selv om de er litt inni buene heller synes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 skjer hvis du senker 1cm til a? at den blir uber feit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Skal bestille to 15mm spacere så snart jeg får økonomien opp å gå igjen, samt oransje blinklys og spreder Er alt for langt inn framme, og om jeg senker 1cm til blir den ikke brukbar + at den blir å subbe.. Så spacere er vel svaret, da blir den å se lavere ut i og med at felgen kommer helt ut i skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Har også lyst på gul film til grøftelys og fjernlys, kan photoshoppe litt først å se hvordan det blir, vil ha noe annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Får det ikke særlig bedre enn dette, men tror fortsatt det hadde sett bedre ut live Hadde på samme tid kanskje blitt for mye farger om jeg skal ha oransje blink på samme tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 blir nok bra med spacere ja og gule lykter er WIN på fjernlysa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 De så litt for grønngule ut tror jeg, men kan bli tøft;) du får iallefall noe ikke mange har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå