Muztang289 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Nice! Tror US blinkers kler E38 RÅTT! Hvor breie felger/dekk har du? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 nice ja, men du skulle gått for 25mm som jeg sa fikk ikke testa mine i dag heller, var mye folk i dag gitt. får se hva jeg får tid til i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Nice! Tror US blinkers kler E38 RÅTT! Hvor breie felger/dekk har du? =D Takk takk Bak: 275/40/19 på 10" felg Fram: 245/35/19 på 9" felg Om jeg ikke husker feil, mulig det er litt mindre profil på dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 nice ja, men du skulle gått for 25mm som jeg sa fikk ikke testa mine i dag heller, var mye folk i dag gitt. får se hva jeg får tid til i helga Hehe, ja gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Sjukt pen 7'er Burde vert flere av disse luksustrallene med ordentlig stance! Kler bilen utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Tusen takk Ja, kunne ikke vært mer enig! Er jo maange av slike typer biler borti statene som du ser på Stanceworks, Simply clean, Lowly gentlemen, eGarage osssvvvv sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ja, men statene er statene tenkte på her i lille Norge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Skjønte det, derfor jeg skrev det Helt annen bilkultur her i Norge, men det går vel an å snu litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Det går ann å snu på det ja forhåpentligvis blir det mer utbredt etterhvert. Skal få stance looken på min E39 hvertfall, den dagen økonomien tillater det.. Bilinteressert og fattig student er ikke en god kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hehe Akkurat det jeg er, går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Prøver så godt man kan hvertfall men er snart jul å da tar man seg råd til coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 hvor stiv er bilen med lowtec coilovers på? er dette race utgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 hvor stiv er bilen med lowtec coilovers på?er dette race utgaven? lurer jeg og på. synes min ble litt i stiveste laget. spesielt bak. den spretter litt bak på fartsdumper osv. hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Er litt stivt ja, men er blitt vant med det så er ikke noe jeg ser på som et problem, men er jo klart at man mister mye comfort når man senker Og vet ikke om det er noe race utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå