Spiff Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 e38 er tingen ja! hva er fargenkoden på bilen din APedersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 bilen ser veldig bra ut! blir spennende å se med nye blinkers ja. alpinaleppe suger hardt med så mye senk forresten :/ den er så rett ned så man kommer seg ikke opp noe steder. rygga ut fra parkeringsplassen jeg utenfor huset her en dag, og da skrapa den nedi fordi jeg traff nedi ett lite hull med ene dekket. helt håpløst. skraper på framsida av leppa er uaktuelt, så jeg må sikkert justere opp min jeg. ikke får jeg bilen i garasjen heller (ikke bare leppa sin skyld det da men) men skal flytte snart så da blir det en litt bedre garasje : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 takk for svar. stivt må det være, gidd ikke kjøre båt på asfalt.sattan, må få meg e38 nå.... Må være stivt ja hvis det skal være lavt! Og ja, skaff deg E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Fargekoden er Cosmosschwarz 303 om jeg ikke tar feil Alpina leppe ser bra ut, men er sikker som du sier ubrukelig Veiene er ikke akkurat bra her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 takk for svar. stivt må det være, gidd ikke kjøre båt på asfalt.sattan, må få meg e38 nå.... Må være stivt ja hvis det skal være lavt! Og ja, skaff deg E38 kunne du funnet ut hva type lowtec du har? skal hente e38 på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Aha, NICE! Har LOWtech hiLOW 9.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 så du vet ikke om det er race eller street? jeg tenker jeg skal gå for lowtec 9.3. pga overflatebehandlingen. 98 728, i olslo. svart utv og svart skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Vet ikke, er vel bare å søke Ja, 9.3 er vel litt bedre! Aha nice! Da må du lage deg tråd asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 blir tråd når bilen er hentet har ønsket meg e38 i flere år nå, og nå er prisene blitt ok, så da var det bare å handle seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Liker denne 7ern din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Fargekoden er Cosmosschwarz 303 om jeg ikke tar feil hmm, mener min også er cosmosschwarz, men syns din ser mye mørkere ut! syns likesom ikke min er mørk nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 så du vet ikke om det er race eller street?jeg tenker jeg skal gå for lowtec 9.3. pga overflatebehandlingen. 98 728, i olslo. svart utv og svart skinn. Tar meg friheten å svare på dette. Denne bilen er utstyrt med street versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Fargekoden er Cosmosschwarz 303 om jeg ikke tar feil hmm, mener min også er cosmosschwarz, men syns din ser mye mørkere ut! syns likesom ikke min er mørk nok! Stussa litt på det samme "problemet" da jeg sammenligna bilen min med broderen sin E38 "Hamann". Begge er cosmosschwarz 303, men hans ser mye mørkere ut. Snakka med en lakkerer om dette, og han mente at jeg ville "få tilbake" korrekt farge/glans med skikkelig rubbing/polering/voksing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Eller at Cosmosschwarz kommer i forskjellige nyanser? Skulle kjøpe lakk til bilen min og hadde med orginale lakkoden, og fikk da tilbake 3 lapper med forskjellig grønn-nyanser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå