Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Fargekoden er Cosmosschwarz 303 om jeg ikke tar feil :)

hmm, mener min også er cosmosschwarz, men syns din ser mye mørkere ut! syns likesom ikke min er mørk nok!

Aha, er sikkert ikke 303 da, bare å sjekke det på høyre dempertårn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du vet ikke om det er race eller street?

jeg tenker jeg skal gå for lowtec 9.3. pga overflatebehandlingen.

98 728, i olslo. svart utv og svart skinn.

Tar meg friheten å svare på dette.

Denne bilen er utstyrt med street versjonen.

Bare bra det, da vet jeg hvertfall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinklysene ble sendt feil så det blir enda noen dager til.. :P

Har ikke så veldig mye jeg igjen jeg kan gjøre med bilen utseendemessig, så det er dårlig med updates, er et par EL feil og ulyder så jeg kan fikse, er et deksel som vibrerer når jeg gir litt gass fra bunnen, mulig det er dekselet som er under motoren, skal prøve å se på det i dag om det ikke blir så ille vær, pappa har satt en av båtene inn i garasjen så der er det ikke plass :(

Har jo også servopumpa som irriterer drittn av meg!

Er noen små lakkjobber jeg må fikse etterhvert, men er minimalt med rust hvertfall :P

Heller dårlig med penger nå så jeg burde prioritere IX'n å få den ferdig, er jo bare toppakninga da men det er fortsatt noe dritt :P En i klassen er gira på å kjøpe den, så der har jeg jo hvertfall 25 000 jeg kan hove inn ganske lett, får sikkert mer for den om jeg legger den ut, får se hva jeg gjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at Cosmosschwarz kommer i forskjellige nyanser? Skulle kjøpe lakk til bilen min og hadde med orginale lakkoden, og fikk da tilbake 3 lapper med forskjellig grønn-nyanser på :-k

Stemmer sikkert at Cosmosschwarz også kommer i flere nyanser, men i mitt tilfelle har begge bilene 303/9. Identisk tekst og besifring på klistrelappen på støtdempertårnet mao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? fra hvor?

Edit:

skal ha min helt svart, så må finne ut hvor dem har hel sorte baklys, side blinkers, fram blinkers og evt framlykter type orginal, gidd ikke AE ringer..

Kjøpte fra Ebay :) Aha! Har en del bilder av E38 med sorte lykter med hvite blinkers bak, ganske kule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at Cosmosschwarz kommer i forskjellige nyanser? Skulle kjøpe lakk til bilen min og hadde med orginale lakkoden, og fikk da tilbake 3 lapper med forskjellig grønn-nyanser på :-k

Stemmer sikkert at Cosmosschwarz også kommer i flere nyanser, men i mitt tilfelle har begge bilene 303/9. Identisk tekst og besifring på klistrelappen på støtdempertårnet mao :)

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste farger har forskjellig varianter/nyanser.. Et søk på 303 som er Cosmosschwarz hos Glasurit gir et resultat på 5 forskjellig varianter.. :-)

303/9 - 9 tallet har ingenting med variantet å gjøre har jeg nå blitt fortalt av Glasurit sin tekniker :-)

Vet du hva det tallet betyr da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste farger har forskjellig varianter/nyanser.. Et søk på 303 som er Cosmosschwarz hos Glasurit gir et resultat på 5 forskjellig varianter.. :-)

303/9 - 9 tallet har ingenting med variantet å gjøre har jeg nå blitt fortalt av Glasurit sin tekniker :-)

Vet du hva det tallet betyr da? :P

Jeg har overhode ikke noe peiling på hva dette 9 tallet betyr.. Men det har ingenting med lakken å gjøre..

På en bil så står det alltid oppgitt hvilken lakk-kode det er, men når man skal finne nyanse må dette alltid gjøres "manuelt" med fargeprøver..

Det tallet starter å irritere meg, så skal google til jeg finner det ut.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det siste tallet har noe med fargen på grunninga å gjøre.

Dette stemmer nok!

Så en liste over forskjellig farger nå, og alle hvit fargene har samme nummer, så er nok for at man skal få riktig bunn farge når det kommer til lakkeringa.. Enkelte farger er dette et MUST på.. :-)

Eneste BMW som har detta? :-o:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...