APedersen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Genialt! Aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 å? fra hvor?Edit: skal ha min helt svart, så må finne ut hvor dem har hel sorte baklys, side blinkers, fram blinkers og evt framlykter type orginal, gidd ikke AE ringer.. Kjøpte fra Ebay Aha! Har en del bilder av E38 med sorte lykter med hvite blinkers bak, ganske kule gidd du dele linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Nei, har lest hele tråden uten å skrive no, for dårlig Er elsk den bilen her Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 å? fra hvor?Edit: skal ha min helt svart, så må finne ut hvor dem har hel sorte baklys, side blinkers, fram blinkers og evt framlykter type orginal, gidd ikke AE ringer.. Kjøpte fra Ebay Aha! Har en del bilder av E38 med sorte lykter med hvite blinkers bak, ganske kule gidd du dele linken? There you go: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E38- ... 171wt_1165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Nei, har lest hele tråden uten å skrive no, for dårlig Er elsk den bilen her Stå på! Hehe Takk skal du ha! Alltid gøy med ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 takk for link, men selger sender ikke til norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Aha, pappa har JetCarrier konto i New Jersey, så da sender selgeren dit og deretter sender JetCarrier pakken til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 du er heldig men fant noen andre da, bare frakten som er dyr, men totalt sett billigere enn uorginale her til lands http://cgi.ebay.com/ebaymotors/?cmd=Vie ... MEWAX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kjøpte fra Ebay Aha! Har en del bilder av E38 med sorte lykter med hvite blinkers bak, ganske kule gidd du dele linken? There you go: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E38- ... 171wt_1165 de grøftlysa der er ikke vært fraktkostnadene engang. har ett sett i garasjen. makan til dritt! kan få de om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hmmm Veldig dårlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 mm,ja. de ser greie ut da, men er festingen som er problemet. fikk ikke festet de jeg iaff. og pinnene i pluggen ble presset inn i lykta når jeg pressa på pluggen. en grunn til at de originale sikkert koster 1000/ stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hehe såppas Jaja, får vel bare se når jeg får dem, kom på 5-600kr for begge så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 takk for advarselen jeg ser på nå MIN e38 at lyktene er hele, så slipper å kjøpe nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Fett Du må lage tråd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 oh yeah, tråd er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå