D.Toft Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 ta vekk gult. hvor får man lamin-x? lurer på sorte lys på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 ta vekk gult.hvor får man lamin-x? lurer på sorte lys på min laminx.com (en kompis kjøpte der), ebay og gs-bildeler har vurdert det litt selv. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 takk, blir sort film på mine lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg har nye pakninger til hovedlyktene liggende om du vil skifte når du først holder på Aha I'll keep that in mind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ble pent med riktige blinklys og du vet hva jeg mener om gule lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Takk takk Hehe ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Gule lykter er fint om man har hvite blink...med orange blink blir det "Litt for mye" med gul film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Enig Ser ikke så "Clean" ut lengre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 nettop.... gjør som jeg befaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Haha Blir vel fint nøtt til det, hvis ikke kommer du vel å stjeler felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Nei....stjeling? Pøh...tilbyr deg caaash! enten for dine eller de andre du hadde i sikte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hehe, kan høre i dag hva han skal ha for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Litt om hvordan jeg gjorde dette: Slik ser det ut: Har bare forlenga ledninger og brukt parklysholderen, så henta jeg jording fra blinklyset, og ikke noe problem å bytte tilbake om det skulle være noe Det var faktisk en gummipakning med hull for ledninger der allerede, sikkert på grunn av USA modellene har dette I dag: Da har jeg lagt ledningene bedre til blinklysene slik at jeg får på lokket uten problem Veldig greit å kan gjøre slikt på skola! Noen som har en slik "boks" liggende? Min er litt knekt som du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Vindusheis / Dørlåsproblem! Dørene bak har også vært i vranglås pga vindusheismotoren på venstre døra bak er defekt, mulig det er bryteren også siden det er sånn auto-funksjon på vinduene, at den har hengt seg. Så siikring 29 som er til bagasjerommet og sentrallås bak har vært ute en stund, og siden dørene bak har vært i vranglås har jeg ikke engang kunne åpnet dem fra innsiden. I hvertfall lukter det svidd når jeg setter i den sikringa og vindusheisknappen er koblet på, så nå har jeg fått opp dørene og tatt av dørtrekket på venstre siden bak Så er det bare for meg å få tak i ny motor og bryter, så ikke det samme problemet skjer på nytt om det er bryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Ble knall tøft med US blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå