316 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jøss, holder du til rundt Fauske? Har jobbet her i over et år, men har enda ikke sett bilen din. Det stor dog en sånn mafiasjuer parkert oppi gata her, E65 eller hva den heter. Sånn wickysjuer... ! Den ser jo bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Bare et par nye bilder Jævlig tungvint å bruke Tinypic da Bilen har runda 285 Montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jøss, holder du til rundt Fauske? Har jobbet her i over et år, men har enda ikke sett bilen din. Det stor dog en sånn mafiasjuer parkert oppi gata her, E65 eller hva den heter. Sånn wickysjuer... ! Den ser jo bra ut... Ja, holder til på Fauske Aha, hvor jobber du da? Er bare to E65'er på Fauske, ene er foreldrene mine sin, har den 22" eller er den lav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jøss, holder du til rundt Fauske? Har jobbet her i over et år, men har enda ikke sett bilen din. Det stor dog en sånn mafiasjuer parkert oppi gata her, E65 eller hva den heter. Sånn wickysjuer... ! Den ser jo bra ut... Ja, holder til på Fauske Aha, hvor jobber du da? Er bare to E65'er på Fauske, ene er foreldrene mine sin, har den 22" eller er den lav? Den er svart og står parkert i den gata som går forbi Napoli... Har ikke studert den så nøye ellers, men den ser bra ut. Jeg jobber på jernbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Likte veldig godt det øverste bildet der Tror heller ikke du er så mye ute og kjører. Se på km telleren....ut og inn av garasjen Er det to E65 her altså? Bestandig trodd det var deres jeg har truffet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 nei å nei, skulle aldri ha solgt de blinkersa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 misunnelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Clean skyss. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hmm...jeg liker betegnelsen "wickysjuer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 nei å nei, skulle aldri ha solgt de blinkersa tabbe det der men bel jævlig bra med spredere og blinkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jøss, holder du til rundt Fauske? Har jobbet her i over et år, men har enda ikke sett bilen din. Det stor dog en sånn mafiasjuer parkert oppi gata her, E65 eller hva den heter. Sånn wickysjuer... ! Den ser jo bra ut... Ja, holder til på Fauske Aha, hvor jobber du da? Er bare to E65'er på Fauske, ene er foreldrene mine sin, har den 22" eller er den lav? Den er svart og står parkert i den gata som går forbi Napoli... Har ikke studert den så nøye ellers, men den ser bra ut. Jeg jobber på jernbanen! Er nok morsans Jobber du på toget eller på selve jernbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Likte veldig godt det øverste bildet der Tror heller ikke du er så mye ute og kjører. Se på km telleren....ut og inn av garasjen Er det to E65 her altså? Bestandig trodd det var deres jeg har truffet på Takk takk! Er en del ute å kjører, hehe Ja, er en som ser helt original ut og har sportsunderstell, er vel 3,5cm lavere enn den vanlige "Editionen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 nei å nei, skulle aldri ha solgt de blinkersa Haha, nei Visste det kom til å bli tøft med oransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 misunnelig...... Har du ingen grunn til, din blir nok like bra snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Clean skyss. Tommel opp Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå