Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Jøss, holder du til rundt Fauske? Har jobbet her i over et år, men har enda ikke sett bilen din. Det stor dog en sånn mafiasjuer parkert oppi gata her, E65 eller hva den heter. Sånn wickysjuer... :P! Den ser jo bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, holder du til rundt Fauske? Har jobbet her i over et år, men har enda ikke sett bilen din. Det stor dog en sånn mafiasjuer parkert oppi gata her, E65 eller hva den heter. Sånn wickysjuer... :P! Den ser jo bra ut...

Ja, holder til på Fauske :) Aha, hvor jobber du da?

Er bare to E65'er på Fauske, ene er foreldrene mine sin, har den 22" eller er den lav? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare to E65'er på Fauske, ene er foreldrene mine sin, har den 22" eller er den lav? :P

Den er svart og står parkert i den gata som går forbi Napoli... Har ikke studert den så nøye ellers, men den ser bra ut. Jeg jobber på jernbanen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt det øverste bildet der :D

Tror heller ikke du er så mye ute og kjører. Se på km telleren....ut og inn av garasjen :lol:

Er det to E65 her altså? Bestandig trodd det var deres jeg har truffet på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er svart og står parkert i den gata som går forbi Napoli... Har ikke studert den så nøye ellers, men den ser bra ut. Jeg jobber på jernbanen! :D

Er nok morsans ;) Jobber du på toget eller på selve jernbanen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt det øverste bildet der :D

Tror heller ikke du er så mye ute og kjører. Se på km telleren....ut og inn av garasjen :lol:

Er det to E65 her altså? Bestandig trodd det var deres jeg har truffet på ;)

Takk takk! Er en del ute å kjører, hehe :D

Ja, er en som ser helt original ut og har sportsunderstell, er vel 3,5cm lavere enn den vanlige "Editionen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...