APedersen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Vet ikke det blir litttt for spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 ser ikkeno bilde...rare saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 E38'n me de blå hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 ang leppa, så gi meg ett bud så blir vi sikkert enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hehe, startpris? Er ikke sikker på hvor mye dem ligger på, men får dem jo billlig fra usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 En kompis av meg photoshoppa, vært tøft det der med litt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Fikk resten av dekka idag! Nankang Sport NS-II: Frem/bak - 255/45/R19 - 275/40/R19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 litt breie kansje hva er bredden på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Neida, står 275 bak og 245 framme nå Er ikke sikker på bredden, kan sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 joda men blir jo ikke strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Nå er dekkene kommet på, var til en kar som hadde en slik dekkmaskin hjemme, så jeg gjorde mye av det selv, ikke noe big deal, men nå har jeg prøvd det og Han hadde avbalanseringsmaskin også, men virka ikke helt bra, så vi dro til en bedrift her som gjør slikt. Felgene er 9" fremme og 10" bak, og dimensjonen er nå bak 275/35/R19 og ikke 40 som jeg skrev tidligere. Fremme har vi gått ned fra 255 til 245/40/R19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Akkurat passelig med dekk dette Har tilsvarende på mine 19", men har 285 bak siden jeg har 10,5". Fått prøvemontert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Hehe tøft med breie hjul Ja, monterte med en gang jeg fikk dem hjem, ble mye finere med bare 5% ned på profilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Bilen var også på firehjulskontroll, bilen var ganske skeiv bak, lavere på høyresiden enn venstresiden, nå er den helt rett og ble faktisk lavere bak, så blir nok bare coilovers framme, er jo godkjent senket fra før av Bare et bilde fra før jeg monterte felgene med nye dekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Oppkjøring bestått!! Har vaska og tørka bilen, så nå blir det ut å råne litt! Den ble litt lavere etter firehjulskontrollen, og 5% mindre profil på dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå