wicky124 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Grattis med lappen!! Og grattis med kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Fin bil du har, og gratulerer med lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Grattis med lappen, GROM bil, kos deg med cruising som en direktør/konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Takker! Ja, er jo som en direktør bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Grattis med lappen.. Er dette gammel bilen til Tore Jakobsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Takk takk! Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Var å bestilte time til proffsoting av bakruta og alle siderutene, 31.mai blir det sot! (ca.40%) Har også kjøpt en boks med klarlakk og 10% sort i for å sote blinklysene framme Nå må jeg bare få inn litt penger ved å selge lettsykkelen og evt. Ix'n, da blir det coilovers og litt småtterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 kjøp nye blinkers istedet. så mye mer gjennomført... han jeg kjøpte bilen av hadde sotet blinkersen på baklyktene. så faaan ikke ut. også reagerte de på avfetting : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Hehe, jo men gjorde det på E34'n min, ble drit bra, så ut som dem var kjøpte Vet du om man får kjøpt blinklysdelen av baklykta i sort? Slik som denne: Eller er dette sota kanskje? EDIT: Dette gjorde jeg selv; er slik jeg har tenkt det på E38'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 er nok sota lykter ja får bestille deg klistremerke til bakruta også.. "Adm. Dir." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 baklykta er en del, så må bytte hele lykta med en som er sotet evt.. koster ikke så mye dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 du kan forresten se på min bil. link i signaturen. jeg kjøpte baklykter som er sotet. trur det ligger bilde av gamlelyktene mine der også en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Blir nok StanceWorks "look" på denne etter sotinga og coilovers, med StanceWorks nummerplate + stickers i bakruta Ja, din ser konge bra ut med de lyktene, slike vil jeg ha! Hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Forresten, noen av dere som vet av noen som skaffer billige coilovers til denne her på forumet? OG, space-ace, har du den trunk lip'en enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 paldaero eller hva han kaller seg her innpå, han som driver parts and retards skaffer deg coilovers. han gir 10% bimmers rabatt trur jeg. den leppa har jeg ennå ja. bar å gi bud lyktene kjøpte jeg på koed. kosta 1200 for begge om jeg ikke husker feil. plug and play uten feilmeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå