APedersen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Ja, stemmer det, har hørt det før Nice, startpris?? Vet ikke hva jeg skal by, er jo gratis på Ebay 1200 var jo ikke mye, får vel solgt de jeg har nå i tillegg, er jo facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 nei den er vell ikke verdt så mye. kanskje like greit å kjøp en på ebay sånn sett. får de vell lakkert i den fargen du vil der og mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Var å bestilte time til proffsoting av bakruta og alle siderutene, 31.mai blir det sot! (ca.40%)Har også kjøpt en boks med klarlakk og 10% sort i for å sote blinklysene framme Nå må jeg bare få inn litt penger ved å selge lettsykkelen og evt. Ix'n, da blir det coilovers og litt småtterier Ka må du betale før sotinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Hehe ja, men hva skal du ha for leppa hvis du uansett ikke bruker den? Var å bestilte time til proffsoting av bakruta og alle siderutene, 31.mai blir det sot! (ca.40%)Har også kjøpt en boks med klarlakk og 10% sort i for å sote blinklysene framme Nå må jeg bare få inn litt penger ved å selge lettsykkelen og evt. Ix'n, da blir det coilovers og litt småtterier Ka må du betale før sotinga? Ble 6000 egentlig, men skulle få det litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 rbtuning.no får du bra pris på coilover, kjøpte mitt derfra og er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Hehe okei Ligger alle på ca 10 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 kjøpte detta her, fikk 10% bimmers rabatt også så det ble litt billigere han er på forumet også, kaller seg for remi berg http://rbtuning.no/butikk/index.php?mai ... 198ff81d50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Når solen titter fram etter regnet, vasker vi bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 kjøpte detta her, fikk 10% bimmers rabatt også så det ble litt billigerehan er på forumet også, kaller seg for remi berg http://rbtuning.no/butikk/index.php?mai ... 198ff81d50 Tøft Skal lagre linken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Skulle ta ut hovedlykta på høyre side og rense den for fukt, samt tette den, så mista jeg den i golvet med et uhell så den knustes! Men får nye imorgen hos han som pappa solgte sin E38 (730i) til Sota også blinklysene framme idag, ble ikke verre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Siden jeg presterte å knuse glasset på høyre lykta mi igår, fikk jeg fiksa meg en original 740i xenon lykt her på fauske faktisk, ser mye cleanere ut og lyser bedre enn de forrige lyktene som var originale 728i lykter med ettermontert xenon på, synes dem var fæle i forhold til disse, vises ikke mye på bilder kanskje, men ser mye bedre ut. Nå mangler bare xenon kurvelys, Angel eyes og en Alpina leppe, så synes jeg fronten er optimal! Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 tror det var ''bra'' du mista den frontlykta, for dette var mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Heheh, tenkte det samme! Er på en måte glad for det, skulle bytte uansett.. Så hadde heldigvis en kompis av pappa disse liggende fra en 740i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 nice! hva er planene videre da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Har en del planer, men blir nok å ta litt tid, har i planene Alpina addon leppe om jeg får tak i og angel eyes, så er vel fronten ganske ferdig, så blir det proffsoting 31.mai, og coilovers etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå