S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ser bra ut det der. På min er det sorte emblemer, men om det er originalt eller ei, vet jeg ikke. Vedr. børstevask tviler jeg på at dette er noe værre enn å f.eks børste snøen av bilen. Er blå som er originalt på de fleste BMW'er, har ikke sett noe annet Det var det jeg og trodde, mente bare å ha lest ett eller annet sted, at noen fikk sorte. Husker ikke hvor det var, eller hvilken bil det var. Årsaken til at jeg begynte og lure, var at forrige eier ikke akkurat virket som typen til å utføre slike "mods". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Haha Har jo hatt "carbon look" emblemer men skal kjøre mest mulig original stil denne sommeren, får se om det blir oransje baklykter, men tror jeg skal beholde de sorte Har hatt dette som motivasjons bilde nesten siden jeg startet tråden: (Har lagt det ut tidligere på side 20 ellerno, men legger det ut igjen) Eneste forskjell nå er eksosen og at han har amerikansk bakluke (Smalere skiltholder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Liker amerikansk bakluke. Får rompa til å se bredere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Veldig sant! Tenkte på om jeg skulle ha skaffa meg det, men deretter å få tak i norsk skilt i den størrelsen kan vel bli litt vanskelig i og med at dem bare leverer det til biler som har slikt originalt Farsan har det på GMC'n sin som han har som arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Bare noen bilder jeg tok nettopp Slik ser det ut inni bilen per dags dato Klarte å grise klarlakk på en eller annen måte på panseret, tro om det går an å polere det vekk?? Noen som vet hvordan jeg kan få vaska vekk dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Muztang tok en skikkelig vask innvendig i sin 7'er og det ble rent som nytt! Så hør med han;) Må si det var diskrèt med rød aux gitt xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Aha, takk! Skal høre med han Hahah ja, men er jo Beats by Dr.Dre kabel *Kvalitet* Også er den lang nok for å sitte på utsiden i campingstol i sommer å styre musikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 pinade, norsk e38 med usa luke og norske skilt;) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33357459 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Mest sannsynlig en amerikansk importert bil Mange fine bilder her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Er synd det er umulig å få lite skilt nå lenger, de har stengt muligheten for det:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Er synd det er umulig å få lite skilt nå lenger, de har stengt muligheten for det:/ Mhm. Du kan vel fortsatt få firkantet skilt, men det blir sånt stort et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Du kan fint leie en tepperenser på et møbelfirma, eller kjøpe en billigvariant selv Så kan du bruke Green clean eller andre midler for å spraye på. Tøff den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Prøv å fukt den flekken skikkelig, evt med damp og så gni med børste en stund, og så bruk en kraftig støvsuger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Takk for positive tilbakemeldinger! Alltid gøy å komme med updates da! Skal prøve å få rengjort hele interiøret i helga, er jo bare kosejobben det Den der på finn hadde jo imperialske instrumenter også Men de norske skiltene er stygge i forhold til i USA der de har forskjellige tema for hver stat, f.eks Florida har jo appelsiner og palmer ellerno pga Florida er jo "the sunshine state og det er vel kanskje noe alá en appelsin by Husker rett utfor område vi bodde på i USA i 2005 så var det et område hvor de dyrket noe sinnsykt med appelsiner, hahaha litt OT men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå