APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Er ikke dette noe man kunne juksa litt med? http://www.showplate.se/butik/index.php?cPath=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Klart du kan, men det er ganske alvorlig om du blir tatt for det. Dokumentforfalskning faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Hehe hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 I min spede ungdom kjørte jeg moped med skilt av gulvbelegg og sprittusj i over et år uten at noen kommenterte det. Vil dog ikke anbefale deg å gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Hahaha, lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Vet ikke hvor lurt det var, men det virket ihvertfall. Man hadde vel ikke helt korrekt syn på slikt når man var 15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Heheh, nei kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Vet ikke hvor lurt det var, men det virket ihvertfall. Man hadde vel ikke helt korrekt syn på slikt når man var 15 år. Var jo sånn som det er i sverige her også før i tiden, alt er lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Greit det Men kan jo kanskje bli litt kaos om det ikke er regler om slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Ang. klarlakken på panseret som du sølte med, ta en grov rubbing først, så en fin rubbing etterfulgt med polering over til slutt.. Vil da anbefale og ta hele panseret når du er igang og ikke ta flekkvis, alltid morsomt å se ut som en dalmatiner etter en vask når det ligger igjen vann litt her og der i flekker.. Som Tzunami sa så fikk bilen min gjennomgå med http://bildeleksperten.no/sider/produkt.asp?ID=421 Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner - Meguiars som gjorde teppet i bilen fra gammelt og skittent til nytt og fresht, anbefaler å kjøpe en oppvaskbørste til å skrubbe med samtidig da dette fungerte knall! Ga alt av skinn en overhauling igår med en skinnrens og behandling ifra Meguiars igår med et bra resultat! Ble blanke, myke og glatte så man sklir inn i sete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Ang. klarlakken på panseret som du sølte med, ta en grov rubbing først, så en fin rubbing etterfulgt med polering over til slutt.. Vil da anbefale og ta hele panseret når du er igang og ikke ta flekkvis, alltid morsomt å se ut som en dalmatiner etter en vask når det ligger igjen vann litt her og der i flekker.. Som Tzunami sa så fikk bilen min gjennomgå med http://bildeleksperten.no/sider/produkt.asp?ID=421 Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner - Meguiars som gjorde teppet i bilen fra gammelt og skittent til nytt og fresht, anbefaler å kjøpe en oppvaskbørste til å skrubbe med samtidig da dette fungerte knall! Ga alt av skinn en overhauling igår med en skinnrens og behandling ifra Meguiars igår med et bra resultat! Ble blanke, myke og glatte så man sklir inn i sete. Skinn skal ikke være blankt, det skal være matt ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Tss, ble ikke direkte blankt men.. De fikk mer farge i seg bare men ble ikke noe mer matt hvertfall.. Noen produkter å anbefale for å få de matt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Rense med lighterbensin, og bruke Swissvax sitt leather kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Ang. klarlakken på panseret som du sølte med, ta en grov rubbing først, så en fin rubbing etterfulgt med polering over til slutt.. Vil da anbefale og ta hele panseret når du er igang og ikke ta flekkvis, alltid morsomt å se ut som en dalmatiner etter en vask når det ligger igjen vann litt her og der i flekker.. Som Tzunami sa så fikk bilen min gjennomgå med http://bildeleksperten.no/sider/produkt.asp?ID=421 Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner - Meguiars som gjorde teppet i bilen fra gammelt og skittent til nytt og fresht, anbefaler å kjøpe en oppvaskbørste til å skrubbe med samtidig da dette fungerte knall! Ga alt av skinn en overhauling igår med en skinnrens og behandling ifra Meguiars igår med et bra resultat! Ble blanke, myke og glatte så man sklir inn i sete. Ja, burde vel ta hele panseret ellers sitter jeg vel igjen med samme resultatet Skulle tatt hele interiøret jeg også, gjør jeg det er interiøret helt strøkent, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Rense med lighterbensin, og bruke Swissvax sitt leather kit Hørtes vel en del enklere ut, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå