Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ang. klarlakken på panseret som du sølte med, ta en grov rubbing først, så en fin rubbing etterfulgt med polering over til slutt.. Vil da anbefale og ta hele panseret når du er igang og ikke ta flekkvis, alltid morsomt å se ut som en dalmatiner etter en vask når det ligger igjen vann litt her og der i flekker.. :P

Som Tzunami sa så fikk bilen min gjennomgå med http://bildeleksperten.no/sider/produkt.asp?ID=421 Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner - Meguiars som gjorde teppet i bilen fra gammelt og skittent til nytt og fresht, anbefaler å kjøpe en oppvaskbørste til å skrubbe med samtidig da dette fungerte knall!

Ga alt av skinn en overhauling igår med en skinnrens og behandling ifra Meguiars igår med et bra resultat! Ble blanke, myke og glatte så man sklir inn i sete. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. klarlakken på panseret som du sølte med, ta en grov rubbing først, så en fin rubbing etterfulgt med polering over til slutt.. Vil da anbefale og ta hele panseret når du er igang og ikke ta flekkvis, alltid morsomt å se ut som en dalmatiner etter en vask når det ligger igjen vann litt her og der i flekker.. :P

Som Tzunami sa så fikk bilen min gjennomgå med http://bildeleksperten.no/sider/produkt.asp?ID=421 Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner - Meguiars som gjorde teppet i bilen fra gammelt og skittent til nytt og fresht, anbefaler å kjøpe en oppvaskbørste til å skrubbe med samtidig da dette fungerte knall!

Ga alt av skinn en overhauling igår med en skinnrens og behandling ifra Meguiars igår med et bra resultat! Ble blanke, myke og glatte så man sklir inn i sete. :-D

Skinn skal ikke være blankt, det skal være matt ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, burde vel ta hele panseret ellers sitter jeg vel igjen med samme resultatet :P Skulle tatt hele interiøret jeg også, gjør jeg det er interiøret helt strøkent, tusen takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...