Robin L Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 ble penere dette ja. du har kopiert fronten min ser jeg (før jeg satte på leppa dog) de skulle funnes noen hvite parklyspærer. jeg prøvde selv med noen led pærer men de hadde så sykt dårlig kvalitet. lyste bare rett fram, så ikke ut.... egentlig så synes jeg originale nyrer er penere jeg da. men skal sies at sorte nyrer ser bedre ut live enn på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Hehe ja, din er vel på en måte et forbilde, og den som er bilde av på side.6, i og med at den har samme felger som jeg har Vet du hva Alpina leppene ligger ca i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 hmm. er ei stund siden jeg kjøpte den. kjøpte den på ebay. var kanskje 1k med frakt sånn ca? jeg sendte den til lakkering og da jeg skulle hente den hadde lakkerer montert den på bilen. (tenkte å gjøre dette selv jeg men) var noe forbanna dritt sa han. dårlig passform. men ble bra til slutt da men går den istykker så kjøper jeg en original trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hehe okei, ja den ser bra ut! Har lyst på en sånn...... :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Tok bilde for noen dager siden, hehe Nå er forresten bilen dratt inn på soting, dro i dag! Demonterte dørtrekkene selv, og tok ut baksetene, så jeg får det litt billigere Det skal sotes helt fram inkl. bakruta, håper det går fort, er spent! :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 er gått såppas langt din og ja pixlene ser nå bra ut iaff! må sleng opp bilde når de e ferdig da har du dobble glass forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Hehe ja, den er nok det Pixlene er bra i instrumentpanelet men ikke på kjørecomputeren, spilleren er jo byttet da, men det avlange displayet med volumjusteringa er pixlene litt dårlig :s Var innom Bilhallen der det gjøres for en stund siden, det var mulig det blir ferdig i dag, hvis ikke hadde han ikke tid før torsdag, så her er det bare å krysse fingrene Men ja, blir selvfølgelig bilder når det er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 send en pm til 740av, kan tenke meg at han har det displayet til stereoen til salgs han har nettop montert navi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Aha nice, er jo greit å ha det i orden selv om man ikke bruker det så ofte, hva ligger de ca. i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 aner ikke. må vell nesten på ebay for å få tak i noe sånt. nytt koster jo skjorta. men bare send han en pm her innpå de, og hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Henta bilen fra soting nå nettopp, ble ikke verre for å si det sånn Men har ikke vaska bilen enda, så den er litt skitten MEN, jeg har en del elektrisk feil på bilen, slike som at bagasjeluka ikke går opp, sentrallåsen og elheisen bak fungerer ikke og telefonen er svart Noen som kan ha noen formening om hva som har skjedd? INGEN sikringer er gått heller bare for å ha det sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 brudd i ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Har fått skjema på dette fra GS, skal prøve å feilsøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 http://spaghetticoder.org/bmw/wds/e38new/ Alle elektriske skjemaer for E38 du måtte trenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå