Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Er jo det jeg har laget, en alu/tåreplate som er bøyd til for å passe på dekslet i et spor, festet med 5 feite skruer som i teorien skulle holde, men gikk ikke lang tid før den hang og slang nedi bakken på ene siden, plastikken man fester i er jo elendig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, du hadde det ja? hmm... er iallefall det man pleier å gjøre når man har ultralav bil for å beskytte bunnpanna

viewtopic.php?f=11&t=187581&start=1230

Der er den plata jeg laga :P

Hadde sikkert vært bedre med bolter og store skiver, i stedenfor skruer. Bruk også låsemuttere, rister seg ikke løs da :)

Jepp, får vel bare prøve det :) Men plata ligger ikke langt over bakken, men er jo uansett bedre enn å ta bunnpanna :)

Det er jo skliplate der orginalt. Men den holder ikke..

Da kjøper du her.. ;) Det koster men.. Ikke så dyrt til E39 men :P

http://www.gytisautek.no/Shop/List/7-ser/411/1

Aha :D Nei, den plata der ble revet bort i vinter, fant bare en liten plastbit igjen etter det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hardt på det nå, om jeg skal gidde å snu dekka på felgene, er jo ikke så mye slitt på innsiden akkurat :P Klarer nok fint en sesong til uten at dem blir snudd, mulig det blir i dag eller i morgen da :)

Tjaa, har jo ACS leppe liggende, eller styling rundt hele bilen, men liker ikke ekstra plast som ikke trenger å være der :P Og er ikke særlig bra passform på leppa foran heller så blir litt jobb om jeg skal ha det til å passe perfekt, så tror ikke det blir med det første :P Man har jo Alpina leppe da, men det synes jeg alle har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...