Tzunami Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Lag deg en skliplate istedet;) det skal jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Hvordan har du tenkt å lage det? Eller, hvordan er en skliplate forskjellig fra f.eks den plata jeg allerede har......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Forskjellen er at skliplate er av metall og beskytter mer;) er jo bare å måle opp, kappe til og bøye til, og skru fast:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Er jo det jeg har laget, en alu/tåreplate som er bøyd til for å passe på dekslet i et spor, festet med 5 feite skruer som i teorien skulle holde, men gikk ikke lang tid før den hang og slang nedi bakken på ene siden, plastikken man fester i er jo elendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 åja, du hadde det ja? hmm... er iallefall det man pleier å gjøre når man har ultralav bil for å beskytte bunnpanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hadde sikkert vært bedre med bolter og store skiver, i stedenfor skruer. Bruk også låsemuttere, rister seg ikke løs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Det er jo skliplate der orginalt. Men den holder ikke.. Da kjøper du her.. Det koster men.. Ikke så dyrt til E39 men http://www.gytisautek.no/Shop/List/7-ser/411/1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 åja, du hadde det ja? hmm... er iallefall det man pleier å gjøre når man har ultralav bil for å beskytte bunnpanna viewtopic.php?f=11&t=187581&start=1230 Der er den plata jeg laga Hadde sikkert vært bedre med bolter og store skiver, i stedenfor skruer. Bruk også låsemuttere, rister seg ikke løs da Jepp, får vel bare prøve det Men plata ligger ikke langt over bakken, men er jo uansett bedre enn å ta bunnpanna Det er jo skliplate der orginalt. Men den holder ikke..Da kjøper du her.. Det koster men.. Ikke så dyrt til E39 men http://www.gytisautek.no/Shop/List/7-ser/411/1 Aha Nei, den plata der ble revet bort i vinter, fant bare en liten plastbit igjen etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Nå har jeg bestilt: - Bremseskiver bak 324x30 begge sider - Høyre styreledd - Høyre spreder - Toppdekseltropp - Deksel til plusspole på motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Fant noe som ligner Instagram til PC Het Picplz.com Tøft det, var kanskje rundt 10 effekter Skal teste ut flere sider å se hvordan som fungerer best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 nicenicenice" Fineste 7`ern på bimmers???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Takk takk Heheh, tviiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Når får du på sommerfelger og lagt den ned på bakken? Meget pen 7-er. En slags leppe foran hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Tenker hardt på det nå, om jeg skal gidde å snu dekka på felgene, er jo ikke så mye slitt på innsiden akkurat Klarer nok fint en sesong til uten at dem blir snudd, mulig det blir i dag eller i morgen da Tjaa, har jo ACS leppe liggende, eller styling rundt hele bilen, men liker ikke ekstra plast som ikke trenger å være der Og er ikke særlig bra passform på leppa foran heller så blir litt jobb om jeg skal ha det til å passe perfekt, så tror ikke det blir med det første Man har jo Alpina leppe da, men det synes jeg alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 skaff deg en ekstra fanger, som du monterer ACS-leppa på, så får du et bra prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå