APedersen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Ble en liten Photoshoot i dag, bilen er skitten da, men var mest på grunn av soten, blir nok bedre speilrefleks bilder en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Bytta til LED-Pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 nice! Hva er planene fremover? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Takk takk Utseendemessig står coilovers høyt på lista, og baklykter med sorte blinklys Ellers tror jeg det blir til at jeg bytter foringer i forstillinga og servopumpa i og med at begge tingene lager litt lyd, så blir det bare vedlikehold videre tror jeg, har ikke noe spesielt mer jeg skal gjøre, men ideer kommer og går så Hovedsaken er bare at jeg vil ha det mest mulig sort og lavt, ser boss ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 gule blinkers kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Jo, kanskje oransje Eller gule tåkelys kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Nice! liker ideene dine, stå på!! low and dark er helt klart boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Her er en liten idè : bytt ut ''steinskjer as'' - med noe BMW relatert tekst istedet =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 hvilkene led var det dfu satte inn da? og gir de feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Hehe takk hermanoo! Ja, skal bytte ut skiltplata, blir nok med bimmers url og noe skrift Kjøpte bare et par fra biltema, og nei dem gir ikke feilkoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Et par av planene: Baklykter fra GS med sorte blinklys, og coilovers, ca noe slikt (Kjapp chop) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Haha, liker å knipse litt bilder når sola er framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 be faren din selge sine 22toms til meg.... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Heheh Tror ikke han blir å selge dem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå