Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ser jeg har blitt omtalt her, B-forumkjendis :P

Jeg hadde selv soting av frontlykter, dog relativt lyst, frem til gårsdagens møte med lovens lange arm. Da forsvant soting på frontlykter og soting av fremrutene.

Men på spørsmål om hvor kult jeg syns det er, 10 av 10, soting er alfa omega, bare synd at fremrutene mine er nødt til å forbli akvarium :P

Heheh, ja soting er rått :) Men dritt å rive av når man må det

tror gunsmoke blir best, men tipper du må bytte hyppig for å unngå at det skal se jalla ut, hvertfall på mine grøftlys- de blir fort matt:p Gunsmoke kler i hvertfal e30ens DE lykter imo.

Tror jeg også :) Men hovedlyktene er litt lysere enn sprederne mine nå, så gjør vel ikke noe at det blir andre veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jojo :) Skulle vel helst ha vært i samme farge på min, men får se hvordan det evt blir :P Blir nok samme farge på hoved og spredere med Tint 6%, dermed litt mørkere med Gunsmoke 12% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er treig med å oppdatere til tider, men subkassa ble gjort ferdig på torsdag og lyden ble en del bedre enn den var, pluss at nå slipper jeg vibrasjonene i skiltet nå som den står mellom baksetene, fornøyd med resultatet :)

w62jfjw7uuqr5bkozfnx.jpg

Men blir ikke å bruke forsterkeren jeg har, blir nok også å bytte ut elementet med tidene, men første pri er ikke stereo da jeg har en laang liste på andre ting som skal gjøres først :)

Har en annen Rockford forsterker som kanskje er bedre enn Macrom forsterkeren som jeg aldri har hørt om så blir nok å prøve den igjen :P

Legger ut bilder om hvordan det ser ut i bilen så snart som jeg gidder å legge over fra speilrefleksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også på fredag å bestilte de nye plastskiltene på biltilsynet da jeg rev av en del av fargen på skiltet når jeg skulle ta av oblatene, har uansett hatt lyst på de nye skiltene en stund :P

Slik ser subben ut i bagasjerommet da :)

9upwt4.jpg

Så lakka jeg dekslet på speilet i dag også, det har vært ulakkert siden jeg fikk bilen, var ikke så vanskelig å ta av som jeg trodde :)

2el8t4h.jpg

Har ikke bilde av hvorda det ble, men det legger jeg ut senere :)

Legger ut noen flere bilder :)

vdo84o.jpg

309o48y.jpg

Fra i dag :)

2mqng1z.jpg

jj4bk8.jpg

2hg4e9d.jpg

2j2dwjl.jpg

17qwdl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :) Har jo ACS leppe liggende, men er så dårlig passform så vet ikke om jeg gidder :P Synes Alpina leppa er mye grommere men samtidig så mange som har så jeg vet ikke...

Blir også 20 eller 25mm spacere foran, så skal jeg flytte 12mm jeg har foran - bak :) Skal også bestille spreder og oransje sideblink i dag, da den spredern jeg har nå på venstre sia er ebay jalla :)

EDIT:

Tårnstag er også under produksjon av martinwenberg, som blir lakkert i en litt sprek farge om det blir bra :)

Smurte også opp alle foringene i bakstillinga i går med Omega - Jamaican Base så det ikke skal knirke noe mer, jeg gjorde det med samme middel i juli - august og de har ikke laga en lyd siden da, knirkinga gikk over etter et par dager :) Knirker mindre, men er forhåpentligvis ferdigsmurt om et par dager :P Ingen av foringene er utslitt, men bare litt tørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende på denne er helt spot on. Liker veldig godt det svarte temaet (sort grill, shadowline), us-blink og ikke minst felga dine. Ikke bytt skiltene dine til nye, disse er etter min mening de peneste skiltene man kan få. Hadde ikke hatt leppe på denne, perfekt som den er nå! Tårnstag blir bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...