Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Utseende på denne er helt spot on. Liker veldig godt det svarte temaet (sort grill, shadowline), us-blink og ikke minst felga dine. Ikke bytt skiltene dine til nye, disse er etter min mening de peneste skiltene man kan få. Hadde ikke hatt leppe på denne, perfekt som den er nå! Tårnstag blir bra ;)

Hyggelig å høre! Ja, den ser jo bra ut nå, men har en del ting igjen :) Vi får se hvordan det blir

når kommer spacere da? burde vel bestilles asap ;)

Må vel bestille snart ja :) Tenkte jeg skulle prøve å sette begge spacerne på ene siden foran og prøve en bak for å se hvordan det blir med 24mm foran og 12mm bak :) Mulig jeg må senke litt mer bak om det skal gå pga camber, hvis ikke blir det ulitt vals :)

Skal jeg dreie ned de spacerene du har liggende i garasjen eller?

Nei, tror ikke det :P Hørtes ikke ut som at pappa var helt enig, han skulle vel prøve dem på 745'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått shina bilen litt :) Jeg har støvsuga inni bilen, vaska gulvmattene, behandla skinnet med .... , tørka støv, og vaska bilen med såpevask utvendig :)

Middelet jeg brukte:

q2m8wilu28rlmkllikr0.jpg

Så gjennom alle testene i kjørecomputeren, og fant på Test-08 - digitalt speedometer som viser helt rett og et som viser likt som det analoge :P Ligger mye kult i kjørecomputeren når man får låst den opp :)

vlb3fftmq5cp5l7zxuh1.jpg

Bare et bilde fra dagen jeg henta ut nye skilter :)

8j16f3m9ptqd0y3sjdcy.jpg

Bilder fra i dag :)

2dalncy.jpg

2itgef4.jpg

5bceo.jpg

312z0q0.jpg

1zv9ziq.jpg

jt49rt.jpg

27xe90w.jpg

10mu3w2.jpg

t80qj4.jpg

2m7jcrt.jpg

15zlifl.jpg

30m3in8.jpg

mudf5w.jpg

Håper jeg får sprederen og sideblinkene i morgen! Da er alt originalt og nytt av lykter, men blir vel lamin-x på facelift lyktene bak :) Gledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :) Hehehe, nei det har jeg faktisk ikke men vet hvordan det ser ut :) Greia er det at jeg har shadowline rundt om så derfor har jeg sorte nyrer :)

Hehe, I know, og nettopp derfor tenker jeg at pittelitt chrome kan brekke opp en veldig mørk front... Men for all del, bilen er jo rå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig! :D

Tusen takk :D

Hei.

Sinnsykt pen bil!

liker stilen med sort bil og orange blinklys foran, og med de felgene :)

Trenger ny baklykter på bilen min, og klarer ikke å bestemme meg for hva slags type jeg skal velge.

Hvor har du kjøpt baklyktene dine ? :P

Takk skal du ha! :D Jeg kjøpte vel mine på GS, betalte ca 1800kr i fjor sommer :P

Takk skal du ha! :) Hehehe, nei det har jeg faktisk ikke men vet hvordan det ser ut :) Greia er det at jeg har shadowline rundt om så derfor har jeg sorte nyrer :)

Hehe, I know, og nettopp derfor tenker jeg at pittelitt chrome kan brekke opp en veldig mørk front... Men for all del, bilen er jo rå! :)

Ja, vet at det ser bra ut, vi får se :) Takk skal du ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...