Spiff Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 når kommer spacere da? burde vel bestilles asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Skal jeg dreie ned de spacerene du har liggende i garasjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Utseende på denne er helt spot on. Liker veldig godt det svarte temaet (sort grill, shadowline), us-blink og ikke minst felga dine. Ikke bytt skiltene dine til nye, disse er etter min mening de peneste skiltene man kan få. Hadde ikke hatt leppe på denne, perfekt som den er nå! Tårnstag blir bra Hyggelig å høre! Ja, den ser jo bra ut nå, men har en del ting igjen Vi får se hvordan det blir når kommer spacere da? burde vel bestilles asap Må vel bestille snart ja Tenkte jeg skulle prøve å sette begge spacerne på ene siden foran og prøve en bak for å se hvordan det blir med 24mm foran og 12mm bak Mulig jeg må senke litt mer bak om det skal gå pga camber, hvis ikke blir det ulitt vals Skal jeg dreie ned de spacerene du har liggende i garasjen eller? Nei, tror ikke det Hørtes ikke ut som at pappa var helt enig, han skulle vel prøve dem på 745'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 ahaa såppas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Nå har jeg fått pengene fra KOED og spreder til venste side og oransje sideblink til begge sider bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Så bilen din i dag da jeg passerte Fauske! Ganske nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hehe, takk skal du ha Kjørte du E90 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Veldig pent APedersen!! Liker stuket ditt, men (med fare for å bli banka) har du prøvd med krom nyrer sånn som den er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Takk skal du ha! Hehehe, nei det har jeg faktisk ikke men vet hvordan det ser ut Greia er det at jeg har shadowline rundt om så derfor har jeg sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 I dag har jeg fått shina bilen litt Jeg har støvsuga inni bilen, vaska gulvmattene, behandla skinnet med .... , tørka støv, og vaska bilen med såpevask utvendig Middelet jeg brukte: Så gjennom alle testene i kjørecomputeren, og fant på Test-08 - digitalt speedometer som viser helt rett og et som viser likt som det analoge Ligger mye kult i kjørecomputeren når man får låst den opp Bare et bilde fra dagen jeg henta ut nye skilter Bilder fra i dag Håper jeg får sprederen og sideblinkene i morgen! Da er alt originalt og nytt av lykter, men blir vel lamin-x på facelift lyktene bak Gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei. Sinnsykt pen bil! liker stilen med sort bil og orange blinklys foran, og med de felgene Trenger ny baklykter på bilen min, og klarer ikke å bestemme meg for hva slags type jeg skal velge. Hvor har du kjøpt baklyktene dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Takk skal du ha! Hehehe, nei det har jeg faktisk ikke men vet hvordan det ser ut Greia er det at jeg har shadowline rundt om så derfor har jeg sorte nyrer Hehe, I know, og nettopp derfor tenker jeg at pittelitt chrome kan brekke opp en veldig mørk front... Men for all del, bilen er jo rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Nyyyydelig! Tusen takk Hei.Sinnsykt pen bil! liker stilen med sort bil og orange blinklys foran, og med de felgene Trenger ny baklykter på bilen min, og klarer ikke å bestemme meg for hva slags type jeg skal velge. Hvor har du kjøpt baklyktene dine ? Takk skal du ha! Jeg kjøpte vel mine på GS, betalte ca 1800kr i fjor sommer Takk skal du ha! Hehehe, nei det har jeg faktisk ikke men vet hvordan det ser ut Greia er det at jeg har shadowline rundt om så derfor har jeg sorte nyrer Hehe, I know, og nettopp derfor tenker jeg at pittelitt chrome kan brekke opp en veldig mørk front... Men for all del, bilen er jo rå! Ja, vet at det ser bra ut, vi får se Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Spacere bak... kjapp kjapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå