APedersen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Takk skal du ha Ja, det er jo ikke dumt Oia, så den kan faktisk være feil? Har jo i kjørecomputeren slik at jeg kan se hvor mange liter jeg har på tanken med desimaler, så det er ganske nøyaktig selv om den måleren beveger litt på seg om ikke bilen har stått i ro en stund da Så kan vel dobbeltsjekke forbruket slik ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Jeg ringte KOED i går og da var ikke sideblink og spreder sendt engang, fordi de ikke hadde venstre sideblink på lager, og jeg hadde gått å ventet i 1,5 uke....... Dritt Haha, KOED ringte også etterpå å spurte om det faktisk VAR gule sideblink jeg skulle ha, siden så mange byttet om til hvite Jeg sa bare ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Haha godt de dobbeltsjekker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hehe jepp! Hadde tydligvis også bestilt 2 venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Jeg prøver å få telefonen til å fungere, og leser i en manual for den, men er tydligvis mange forskjellige måter å aktivere den på Jeg vet ikke om selve røret fungerer engang, men har målt 12V opp til den kontakten under midtkonsollen såå Noen har noen tips? Skjer ingenting når jeg trykker på TEL knappen på MID'n heller... EDIT: Fant ut nå igjen at det ikke var sikring bak i bagasjerommet, men når jeg setter den i smeller den. Det fant jeg jo ut for lenge siden, men da er det jo ikke rart Nå må jeg bare finne koblingsskjema på telefonen, og feilsøke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 kompis hadde samme feilen på sin, og ledningsbruddet var i midtkonsollen under tlf (ledningen var dratt)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ahaa Tror jeg skal ringe GS nå å spørre om skjema til den kretsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 hvorfor ikke bare ta bort skiten? jeg hater egentlig armlenet med telefon i. kommer borti og ringer og ikke spesielt komfortabel heller... såå hadde den ikke fungert så hadde jeg skaffet ett annet armlene ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Går jo an å slå den av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Hvis det smeller når du setter inn sikringen, så er det vell jordfeil en plass? Du kan prøve å se under telefonen, da det er justerbart armlene etter hva jeg husker? Kan hende ei ledning er blitt gnegd borti og kortslutter greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Jeg blir ikke å ta den bort da jeg skal få den til å fungere Jeg kunne ikke se noe ista når jeg hadde oppe hele midtkonsollen, alt så bra ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 sjekk om alle skruene er skrudd korrekt? Om tlf ikke funker så er det bare tegn på at vi er i en trådløs verden..."hehe".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Er ikke så mange skruer som kan skrus feil der as Ja, er jo trådløs i E65 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Tenkte på jordinga? kan være så banalt som litt korrosjon under skruen du ikke ser... Prøv å bytt selve tlf med en fra en bil du vet fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hvis vi tenker på samme jording, så går jo den sammen med 5 andre kabler i en kontakt, så er ikke no skruer der Har tenkt på det også, men kjenner ingen med E38 her i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå