Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha :) Ja, det er jo ikke dumt

Oia, så den kan faktisk være feil? Har jo i kjørecomputeren slik at jeg kan se hvor mange liter jeg har på tanken med desimaler, så det er ganske nøyaktig selv om den måleren beveger litt på seg om ikke bilen har stått i ro en stund da :P Så kan vel dobbeltsjekke forbruket slik ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte KOED i går og da var ikke sideblink og spreder sendt engang, fordi de ikke hadde venstre sideblink på lager, og jeg hadde gått å ventet i 1,5 uke....... Dritt :(

Haha, KOED ringte også etterpå å spurte om det faktisk VAR gule sideblink jeg skulle ha, siden så mange byttet om til hvite :P Jeg sa bare ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få telefonen til å fungere, og leser i en manual for den, men er tydligvis mange forskjellige måter å aktivere den på :P Jeg vet ikke om selve røret fungerer engang, men har målt 12V opp til den kontakten under midtkonsollen såå

Noen har noen tips? :D

Skjer ingenting når jeg trykker på TEL knappen på MID'n heller...

EDIT:

Fant ut nå igjen at det ikke var sikring bak i bagasjerommet, men når jeg setter den i smeller den. Det fant jeg jo ut for lenge siden, men da er det jo ikke rart :P Nå må jeg bare finne koblingsskjema på telefonen, og feilsøke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare ta bort skiten? jeg hater egentlig armlenet med telefon i. kommer borti og ringer og ikke spesielt komfortabel heller... såå hadde den ikke fungert så hadde jeg skaffet ett annet armlene ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi tenker på samme jording, så går jo den sammen med 5 andre kabler i en kontakt, så er ikke no skruer der :P

Har tenkt på det også, men kjenner ingen med E38 her i nærheten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...