wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Ah...får satse på at du får tak i koblingsskjema så er det bare å feilsøke deg delvis ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Heheh jepp, er et par elektrisk feil ellers på bilen og det irriterer rævva av meg Men tror det er en liten modul muligens som er ødelagt da jeg ikke har strøm i passasjerdøra... Solgardinet bak fungerer heller ikke, men der vet jeg at det er ledningsbrudd mellom relé og motor, altså må sjekke 50cm med ledning bak baksetet Pluss at vindusheisen kun fungerer på førerdøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Det positive med strømmen, er at alt går vel på samme kretsen ( ? ). Så hvis du finner den ene ledninga som er brent eller noe slikt, så funker resten. Så slipper du å lete på 24 forskjellige plasser etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Jojo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 vær glad du kun har ett ledningsnett å feilsøke på...jaguaren har 5 sikringsbokser...to små i motorrom, to store under forsetene og en stor i bagasjerommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hehe såppas Har jo en foran og en bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Tok litt bilder i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Tok også et par bilder med instagram så ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hadde ute hatthylla på skola i dag og fikk fiksa solgardinet, var ikke ledninger eller motor som var gått, var bare treigheter i den boksern med tannhjul som motoren driver, så jeg og en i klassen hadde oppe det og smurte opp alt der Så nå fungerer det, men når jeg kjører den i minus stopper ikke motoren å gå, så jeg må kjøre den opp igjen Det gikk først flere ganger før jeg hadde montert alt av interiør, da dirra den bare i et halvt sekund men nå gjør den det hele tiden....... Er vel nå moment greier nedi der som ikke fungerer som det skal, kan jo selvfølgelig kjøre den ned og slå av tenninga hvis jeg skal ha den ned, så det er jo bedre enn ingenting Jeg liker egentlig ikke noe halvferdie greier, men det ble som det ble, får heller kjøpe ny motor i senere tid om det står om liv Litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Tro om det blir solfilm på hovedlyktene, det ser jo bra ut da sammen med oransje blink Ser sånn ca selvom den der er facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 gardina på 730n min drev å køddet slik som din. jeg fant ut at jeg måtte shimse ut motoren litt da det var slakke i den, så den kilte seg. fungerte fint etter jeg gjorde det. brukte noen skiver bare : ) ang telefonen din, har du prøvd å koble fra modulen bake og tlfen framme og sette inn sikringen? er vell muligens innom forsterkeren i c-stolpen bak og antennen?! koble fra modulene så ser du om det er feil på ledningsnettet eller modulene. deler får man jo billig fra tyskland eller huggerbil etc. regner med at det er mye de samme delene på e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Ahaa Ja, min fungerer i hvertfall bedre nå enn før Hvor er den modulen? Jeg vet det var lys i telefonen når jeg fikk bilen så det er satt opp, den er innom i c-stolpen ja, er antennefosterker på venstre side og telefon greia på høyre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Så bilen din på tirsdagskvelden.. i den øverste rundkjøringa. Fett med US lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå