Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Heheh jepp, er et par elektrisk feil ellers på bilen og det irriterer rævva av meg :P

Men tror det er en liten modul muligens som er ødelagt da jeg ikke har strøm i passasjerdøra...

Solgardinet bak fungerer heller ikke, men der vet jeg at det er ledningsbrudd mellom relé og motor, altså må sjekke 50cm med ledning bak baksetet :)

Pluss at vindusheisen kun fungerer på førerdøra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ute hatthylla på skola i dag og fikk fiksa solgardinet, var ikke ledninger eller motor som var gått, var bare treigheter i den boksern med tannhjul som motoren driver, så jeg og en i klassen hadde oppe det og smurte opp alt der :)

Så nå fungerer det, men når jeg kjører den i minus stopper ikke motoren å gå, så jeg må kjøre den opp igjen :-k Det gikk først flere ganger før jeg hadde montert alt av interiør, da dirra den bare i et halvt sekund men nå gjør den det hele tiden....... Er vel nå moment greier nedi der som ikke fungerer som det skal, kan jo selvfølgelig kjøre den ned og slå av tenninga hvis jeg skal ha den ned, så det er jo bedre enn ingenting :) Jeg liker egentlig ikke noe halvferdie greier, men det ble som det ble, får heller kjøpe ny motor i senere tid om det står om liv

Litt bilder :)

fvo44mmgvowen3m5s57p.jpg

8tje1rkycf8tiiejze08.jpg

lc6xjqapzq11vtl6tzjj.jpg

5nidgxlppo9ragsu09g2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gardina på 730n min drev å køddet slik som din. jeg fant ut at jeg måtte shimse ut motoren litt da det var slakke i den, så den kilte seg. fungerte fint etter jeg gjorde det. brukte noen skiver bare : )

ang telefonen din, har du prøvd å koble fra modulen bake og tlfen framme og sette inn sikringen? er vell muligens innom forsterkeren i c-stolpen bak og antennen?! koble fra modulene så ser du om det er feil på ledningsnettet eller modulene. deler får man jo billig fra tyskland eller huggerbil etc. regner med at det er mye de samme delene på e39...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa :P Ja, min fungerer i hvertfall bedre nå enn før :)

Hvor er den modulen? Jeg vet det var lys i telefonen når jeg fikk bilen så det er satt opp, den er innom i c-stolpen ja, er antennefosterker på venstre side og telefon greia på høyre side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...