øystein andre Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 lite spørsmål kjøpte meg lyktesenkere til E90`n i dag, men jeg trur kanskje jeg vil fjerne den utsparingen til kjørelysene ?? hva mener dere ?? kanskje noen kan være elskverdig å shoppe litt på det bildet jeg har her ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 No offence! Men di lyktesenkerne så ut som "50-øres lyktesenkere" med andre ord, det ser ikke bra ut! Så jeg mener at du bør la være å ha dem på i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 No offence!Men di lyktesenkerne så ut som "50-øres lyktesenkere" med andre ord, det ser ikke bra ut! Så jeg mener at du bør la være å ha dem på i det hele tatt 100% enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 hva mener du med det ?? tanker du på passforma, eller er de små/smale eller ? eg tog han kje er jo orginale, bare att jeg la dem på sånn ca, bare for å få en oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 viss du bare har lagt dem "løst" oppå lykta, så er det kansje bedre passform på dem om du skrur dem fast. Men på det bildet du la ut ovenfor så ser det bare helt feil ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Leverer Bmw lyktesenkere til E90?? Tenker du å fjerne tåkelysene? Det kan bli kult om du klarer å forlenge den plast-rammen som de sitter i..(i mangel på noe bedre ord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 No offence!Men di lyktesenkerne så ut som "50-øres lyktesenkere" med andre ord, det ser ikke bra ut! Så jeg mener at du bør la være å ha dem på i det hele tatt 100% enig... x2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 ja, nei, orginalt blir vel feil å si da sorry men er det nå jeg skal ta hintet om att dette kommer til å ødelegge en del av fronten på bilen ?? jeg skjønner fortsatt ikke helt hva dere mener ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 e90 er helt klart penest uten lykesenker etter min mening, men det er jo smak å behag selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 E9x kler ikke lyktesenkere, det er nå min mening men smaken er som baken - delt i to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Se der ja dette er grunnen til att jeg spør, siden jeg er så jævla usikkert selv saken er den, jeg veit ikke hva jeg skel gjøre i det hele tatt, kanskje det hadde sett bedre ut med en annen vri kanskje jeg bare skal droppe hele greia, kanskje ditt kanskje datt hmmmm men tror jeg har gjort meg opp en mening tror jeg driter i hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Lyktelister er ikke pent uansett. Bilen ser sløv ut. Og med de utsparingene så ser det ikke akkurat bedre ut. Men synes du det ser bra ut så er det ditt valg og du setter de på uten å bry deg om hva andre mener. Men Alpinaleppa er grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Må nok si meg enig. Lyktesenkere er ikke pent på e90/91 uansett passform. Om lyktesenkere er et forsøk på å gjøre bilen mer aggressiv i fronten ville jeg heller sett på Lamin-X-folie på lyktene for å få de litt mørkere. Tror dog ikke at det er lovlig, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå