Gå til innhold

Mudbug's E39 520IA 00'- Tomgang ventil regulator.


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og har Nanlutus på frontruta og siderutene fremme, men frontruta begynner og bli dårlig nå.. Sikkert for jeg har brukt viskerene som vanlig. :) Siderutene funker kjempe bra ena.

Var så plaget med at vannet "satt fast" på siderutene så det ble vanskelig og se ut.. Men nå er de strøkne selv i pøsregn :) Har testet med rain-x på bakruta nå for og se hvordan det funker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 302
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Fikk denne feilen for noen dager siden.

kkimb0h71lg0fwixd7ai.jpg

nvlrkqzz5rmoxmh9r7hr.jpg

Jeg vasket gass spjelden og tomgang ventilregulator. Jeg byttet også gummipakning til ICV. Dere ser at det er mye dritt i. Det er ikke noe feilkoden etter 250 km. Men jeg valgte å bytte gassen spjelden likevel 5000 kr med 20% rabatt. Tomgang på bilen er mer stabil etter vasking.

h936dvzdaxa7jhki5kve.jpg

zwhqrnbejghzizhmrdyg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du seier du behandla glassruter med NanoTech forsegling, ka innebærer da? Spray på, la vær i 5 min og tørk av? Kunne godt tenkt med da samme med mine ruter, er plaga med det samme som Alpejohn, regndråpene henger og legger merker. Litt irriterende...

Forøvrig veldig flott bil med masse kjekke ekstra utstyr! ;) Skal du kjøre nordover noken gong så er eg villig til å betale deg for å programmere US blinker til meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du seier du behandla glassruter med NanoTech forsegling, ka innebærer da? Spray på, la vær i 5 min og tørk av? Kunne godt tenkt med da samme med mine ruter, er plaga med det samme som Alpejohn, regndråpene henger og legger merker. Litt irriterende...

Forøvrig veldig flott bil med masse kjekke ekstra utstyr! ;) Skal du kjøre nordover noken gong så er eg villig til å betale deg for å programmere US blinker til meg! :D

Takk for det. Jeg gjorde som det beskrevet i prosedyren at glassruter vasket først, vasket igen rutene med Nonovask. Sprayet på, la være i 5-10 min og tørk av.

Du kjøper BMW scanner 1.4 ca. 20$, da kan du kode selv og diagnose bilen :D .Bra investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Utrolig bra Mudbug! Inspirerende dette.

Er utrolig gira på US blink, men har ikke peiling på hvordan man gjør det :-(

Kunne du lagt ut en DIY for det, og alt utstyr man trenger?

Hadde satt UTROLIG stor pris på det!

US lys kan kodes, så det kan stort sett alle med utstyr fikse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Utrolig bra tråd, mange mange flotte gadgets og DIY.

Søkte på google "BMW E39 bensin filter", fant jeg deg, og leste signaturen din at du hadde flere DIY.

Gikk igjennom alt. Fantastisk, følger denne tråden! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra tråd, mange mange flotte gadgets og DIY.

Søkte på google "BMW E39 bensin filter", fant jeg deg, og leste signaturen din at du hadde flere DIY.

Gikk igjennom alt. Fantastisk, følger denne tråden! :D :D

takk for det :D . Jeg har vært veldig travel. stakk innom her noen ganger. Sist gang byttet jeg radiatoren, men hadde ikke tid til å skrive DIY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Inspirerende å se den store forskjellen! :-D

Hvor har du kjøpt Xenonlyktene?

Har lyst på å bytte ut de gule gamle stygge framlyktene med xenon og angeleyes :)

Jeg har kjøpt hos BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...