Gå til innhold

Mudbug's E39 520IA 00'- Tomgang ventil regulator.


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 302
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan fikk du kodet dette? Har tenkt på dette lenge.. Har også kjøpt us blinkermoduler men lite lyst å klippee i orginal leedningene;)

Jeg kodet med NSC EXPERT. Les LCM modul, forandrer og koder igjen LCM. HUSK Å TA BACKUP FILER FOR LCM. Hvis det går galt du kan sette bilen tilbake til opprinnelig tilstand. :D

BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK

nicht_aktiv

Forandrer til

BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK

aktiv

Dette er lys styrker

BLK_DIMMUNGS_OPT_1

nicht_aktiv

Forandrer

BLK_DIMMUNGS_OPT_1

aktiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en som har skjønt det med amrikansk front.. liker!! :D Har prøvd og si dette nå siden 2007 at E39 folk må få us blink. Drit fint:)

Det likte jeg siden jeg kjøpte bilen i 2006. Men jeg så at det ikke var mange biler på norske veien. Nå har mange nye biler som har sånne opplegg. Derfor jeg kodet bilen for å se om den var fint. Det er fin ja :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg lurer på hva slags program du bruker til og aktivere folov me home ligts på e39

for jeg skulle sette tiden til 90 s progman ekunder da de ikke funket etter på og jeg brukte sss

går det an og bruke ncs ekpert og taste in en kode og eventuelt ka er den koden.

takker for svar i forkant.

hilsen daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg lurer på hva slags program du bruker til og aktivere folov me home ligts på e39

for jeg skulle sette tiden til 90 s progman ekunder da de ikke funket etter på og jeg brukte sss

går det an og bruke ncs ekpert og taste in en kode og eventuelt ka er den koden.

takker for svar i forkant.

hilsen daniel

Hei!

Har du prøvd å aktivere Follow me home med en flash i fjernlys når du tar ut nøkkelen???? Ellers du kan bruke NSC Expert program. Men som jeg har sagt tidligere at dette programmet må en ha respekt for, veldig farlig hvis en kan ikke så godt. Men det er avhengig av LCM modul også. Ved hjelp av NSC expert skal følgende funskjon må aktivere :

HEIMLEUCHTEN Follow me home med opsjon 2

wert_02

HEIMLEUCHTEN_AL Follow me home nærlys

aktiv

HEIMLEUCHTEN_KL58G Follow me home interiørlys

aktiv

HEIMLEUCHTEN_KZL Follow me home skiltlys

aktiv

HEIMLEUCHTEN_NSW Follow me home tåkelys

aktiv

HEIMLEUCHTEN_SL_H Follow me homw parklys bak

aktiv

HEIMLEUCHTEN_SL_V Follow me home parklys front

aktiv

Hvilken model E39 har du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...