codex Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Kjekk tråd du styrer på! heh Var litt morsomt og se bildet ditt av km standen, jeg tok samme bilde i min bil 2.5 mnd'er siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Kjekk tråd du styrer på! hehVar litt morsomt og se bildet ditt av km standen, jeg tok samme bilde i min bil 2.5 mnd'er siden Din bil også har ikke kjørt så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Idag kodet jeg US light på min bil med redusert lysstyrker. Ser ikke gal ut Før Nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hvordan fikk du kodet dette? Har tenkt på dette lenge.. Har også kjøpt us blinkermoduler men lite lyst å klippee i orginal leedningene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Hvordan fikk du kodet dette? Har tenkt på dette lenge.. Har også kjøpt us blinkermoduler men lite lyst å klippee i orginal leedningene;) Jeg kodet med NSC EXPERT. Les LCM modul, forandrer og koder igjen LCM. HUSK Å TA BACKUP FILER FOR LCM. Hvis det går galt du kan sette bilen tilbake til opprinnelig tilstand. BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK nicht_aktiv Forandrer til BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK aktiv Dette er lys styrker BLK_DIMMUNGS_OPT_1 nicht_aktiv Forandrer BLK_DIMMUNGS_OPT_1 aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Har ikke utstyr tilndette jeg:/ er noe gs kan gjøre sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Har ikke utstyr tilndette jeg:/ er noe gs kan gjøre sikkert? Det er vanlig diagnose utstyr og NSC EXPERT program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Endelig en som har skjønt det med amrikansk front.. liker!! Har prøvd og si dette nå siden 2007 at E39 folk må få us blink. Drit fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Us-blink er gammelt nytt på e39:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 nei tuller du, det jeg mente er at det er nesten ingen her inne som har det. for øvrig også E39 på norske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Åja ja har vært få, men nå begynner det å ta seg opp kraftig faktisk men synes e39 er en veldig vanlig bil på norske veier, somregel en standard versjon da riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Endelig en som har skjønt det med amrikansk front.. liker!! Har prøvd og si dette nå siden 2007 at E39 folk må få us blink. Drit fint:) Det likte jeg siden jeg kjøpte bilen i 2006. Men jeg så at det ikke var mange biler på norske veien. Nå har mange nye biler som har sånne opplegg. Derfor jeg kodet bilen for å se om den var fint. Det er fin ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 hei jeg lurer på hva slags program du bruker til og aktivere folov me home ligts på e39 for jeg skulle sette tiden til 90 s progman ekunder da de ikke funket etter på og jeg brukte sss går det an og bruke ncs ekpert og taste in en kode og eventuelt ka er den koden. takker for svar i forkant. hilsen daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 hei jeg lurer på hva slags program du bruker til og aktivere folov me home ligts på e39 for jeg skulle sette tiden til 90 s progman ekunder da de ikke funket etter på og jeg brukte sss går det an og bruke ncs ekpert og taste in en kode og eventuelt ka er den koden. takker for svar i forkant. hilsen daniel Hei! Har du prøvd å aktivere Follow me home med en flash i fjernlys når du tar ut nøkkelen???? Ellers du kan bruke NSC Expert program. Men som jeg har sagt tidligere at dette programmet må en ha respekt for, veldig farlig hvis en kan ikke så godt. Men det er avhengig av LCM modul også. Ved hjelp av NSC expert skal følgende funskjon må aktivere : HEIMLEUCHTEN Follow me home med opsjon 2 wert_02 HEIMLEUCHTEN_AL Follow me home nærlys aktiv HEIMLEUCHTEN_KL58G Follow me home interiørlys aktiv HEIMLEUCHTEN_KZL Follow me home skiltlys aktiv HEIMLEUCHTEN_NSW Follow me home tåkelys aktiv HEIMLEUCHTEN_SL_H Follow me homw parklys bak aktiv HEIMLEUCHTEN_SL_V Follow me home parklys front aktiv Hvilken model E39 har du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå