Frode D Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Da har du vertfall gått riktig vei når det gjelder utdanning, subsea er fremtiden. Jobber selv i wireline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Ble flott det der no med senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Da har du vertfall gått riktig vei når det gjelder utdanning, subsea er fremtiden. Jobber selv i wireline. Ja subsea er det jeg har blitt anbefalt og syntes virker mest spennende Men det er jo de som til stadig sverger til boring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 gjorde seg skikkelig med senken:) nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 space-ace: I forsikring må jeg ut med 17k i året. Da har jeg 50%, kasko og er 21 år. 17K Har du prøvd Unison som BMWCCN club medlem Jeg betaler vel 5-6K med full kasko og 75% , litt eldre en 21 men kun utenpå Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 space-ace: I forsikring må jeg ut med 17k i året. Da har jeg 50%, kasko og er 21 år. 17K Har du prøvd Unison som BMWCCN club medlem Jeg betaler vel 5-6K med full kasko og 75% , litt eldre en 21 men kun utenpå Hilsen Terje Det koster å være kar. Det som er mer skremmende er jo at viss han hadde kjøpt en E36 325, så hadde det blitt enda dyrere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jeg er helt enig ang de speilene der. Men jeg leste på forumet her da det kom fram at de speilene ble brukt først på m3 e30 og m5 e34 før 90 tallet. Onkelen min hadde en i lik farge med csi front og speil, kanskje Egil eller Terje har bilde av den? Ikke mange calypsorøde med CSI speil , men her er en. Uansett bilen ble meget bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Ja subsea er det jeg har blitt anbefalt og syntes virker mest spennende Men det er jo de som til stadig sverger til boring! Det er nok av de. Bedre å gå litt andre veier! gjorde seg skikkelig med senken:) nydelig bil! Takker. Når til og med du er fornlyd må det vel være bra 17K Har du prøvd Unison som BMWCCN club medlem Jeg betaler vel 5-6K med full kasko og 75% , litt eldre en 21 men kun utenpå Hilsen Terje Det er jeg villig til å betale for å ha denne bilen. Det er heller ikke den dyreste forsikringen jeg har hatt Men det skader jo ikke å ringe til Unison og høre. Er jo medlem i klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 17k for en 850i er jo grisebillig! En 318is/320i koster mer å forsikre i året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Forsikringsprisene varierer enormt da. Jeg ringte IF, Terra og Gjensidige, fikk følgende priser: 45k, 30k og 16k for full kasko på E34'en, med rundt 50% bonus. Pr. i dag betaler jeg vel 8-9k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg syntes den ble for lav bak, hadde ikke fått plass til mine felger der faktisk. Framme syntes jeg det så veldig bra ut, og er sånn jeg ville hatt det... kanskje jeg skal bytte fjærer framme på min. Mye olje folk her ja..... fin bransje det, da har man råd til bil hobby hilsen fra en rigg i Dubai. Forsikringen avgjøres av statistikk. E36 har jo vært "ungdomsbil" i mange år og har en stygg statestikk. Da jeg for 10 år siden kjøpte meg en 97 320i var denne e36'en nesten dobbelt så dyr som en 98 e46 320i. Ser man på e31 og M-biler så er det få av disse og de har stort sett god statestikk ettersom de er så dyre at ungdommer ikke har råd til de. Jeg betaler mindre for 850'n og M3'n tilsammen enn Frode gjør for 850'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har aldri fått noen bedre tilbud enn det gjensidige klarer å gi meg. Ringte Unison nå, og pga alder ble det på 21k i året for 850i med 8000km i året.. Husker første gangen jeg skulle ha forsikring på 328'en min. If skulle ha 94k i året og Sparebank1 50k.. Egil: Du er i Duabi altså, hørtes spennende ut! Jeg traver rundtom på Ekofisk feltet stort sett Edit: Forresten så tror jeg at det blir bedre å bedømme senken når jeg får 18 tommerene på. De blir forøvrig i dimensjon 9x18 ET6 og 10.5x18 ET13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har aldri fått noen bedre tilbud enn det gjensidige klarer å gi meg. Ringte Unison nå, og pga alder ble det på 21k i året for 850i med 8000km i året.. Husker første gangen jeg skulle ha forsikring på 328'en min. If skulle ha 94k i året og Sparebank1 50k.. Egil: Du er i Duabi altså, hørtes spennende ut! Jeg traver rundtom på Ekofisk feltet stort sett Edit: Forresten så tror jeg at det blir bedre å bedømme senken når jeg får 18 tommerene på. De blir forøvrig i dimensjon 9x18 ET6 og 10.5x18 ET13 Jeg er overalt jeg Frode, I januar var jeg i Angola, I februar på Heidrun, I Mars på Ringhorne, nå i Dubai og i juli og september er jeg i Singapore. Er hardt i olja De siste 5 årene har jeg vært i Kina, Korea, Japan, USA, Dubai, Qatar, Russland/Sibir, Angola, Singapore samt flere steder i Nordsjøen og på land i Norge. Jeg betalte 14.000kr for 320'n min da jeg kjøpte den for 10 år siden, siden har jeg hatt en e46 325 Ci Clubsport, 850'n og M3'n og ingen av de har kostet over 10.000kr noen sinne. Felgene høres bra ut, jeg har 9x19 et0 framme og 10,5x19 et14 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg er overalt jeg Frode, I januar var jeg i Angola, I februar på Heidrun, I Mars på Ringhorne, nå i Dubai og i juli og september er jeg i Singapore. Er hardt i olja De siste 5 årene har jeg vært i Kina, Korea, Japan, USA, Dubai, Qatar, Russland/Sibir, Angola, Singapore samt flere steder i Nordsjøen og på land i Norge. Hvilket selskap/retning jobber du i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg er overalt jeg Frode, I januar var jeg i Angola, I februar på Heidrun, I Mars på Ringhorne, nå i Dubai og i juli og september er jeg i Singapore. Er hardt i olja De siste 5 årene har jeg vært i Kina, Korea, Japan, USA, Dubai, Qatar, Russland/Sibir, Angola, Singapore samt flere steder i Nordsjøen og på land i Norge. Jeg betalte 14.000kr for 320'n min da jeg kjøpte den for 10 år siden, siden har jeg hatt en e46 325 Ci Clubsport, 850'n og M3'n og ingen av de har kostet over 10.000kr noen sinne. Felgene høres bra ut, jeg har 9x19 et0 framme og 10,5x19 et14 bak. Innholdsrik jobb høres det ut som! Hva jobber du med? Ville egentlig ha ET0 men det var ikke mulig, så det kan være jeg hiver på noen 5mm spacere jeg har liggende. Hvilke dekkstørrelser kjører du med? Og har du valset bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå