egil s Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Innholdsrik jobb høres det ut som! Hva jobber du med? Ville egentlig ha ET0 men det var ikke mulig, så det kan være jeg hiver på noen 5mm spacere jeg har liggende. Hvilke dekkstørrelser kjører du med? Og har du valset bak? Jeg kjører 245 framme og 275 bak med "tyskerstuk" (stekk), ikke valset men måtte bøye opp kanten på hjulbuen for å få plass. tror jeg skal få plass til 255 framme uten problem, mulig 285 går bak men er usikker. jeg jobber i National Oilwell Varco (NOV), verdens største levrandør av boreutstyr og kontrollsystemer for boring. Jobber med nybygging av rigger, oppgradering av eldre rigger og generelle service oppdrag. har bygget jack-up'er i Kina, jobbet på landrigger i Sibir, semier og boreskip i Korea, operasjons støtte på nybygde boreskip i Japan og Afrika bl.a. Nå sitter jeg på en jack-up jeg var med å bygde i Kina i 2009, denne er nå på et verft i Dubai for å utstyres til nytt borekampanje i Saudi-Arabia (kom fra Nordsjøen, Nederlands sektor) så jeg gjør noen oppgraderinger på boresystemet. senere i år skal jeg til Singapore for å starte opp borepakka på en ny Jackup for Transocean. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Er det virkelig strekk med 245 og 275? Jeg tenkte 235 og 265, eller 225 og 255 Continentaldekk på mine... Javell ja. Nok å henge fingrene i da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Kjøpt deg blomster no? såg det var noe plante greier baki bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Haha Ja faktisk Edit: Og du skulle kjøpe bilen min på søndag sa du. For 300k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Er det virkelig strekk med 245 og 275? Jeg tenkte 235 og 265, eller 225 og 255 Continentaldekk på mine...Javell ja. Nok å henge fingrene i da! 245 og 275 skulle vel i teorien gi akkurat helt rette vegger? 10.5" er jo bare 26.7cm. Dog er jo ikke dette felgens totale bredde, så det kan vel være at det blir litt strekk med smale dekktyper. Jeg har 225 og 255 på 9 og 10.5" felg, og fremme er det akkurat passelig, mens bak synes jeg faktisk det er litt mye strekk. Ser jo tøft ut med litt bredde på dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Har du bilder av dekk montert på felg? Og hvilken profil kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Haha Ja faktisk Edit: Og du skulle kjøpe bilen min på søndag sa du. For 300k Hahah:P ja det gjorde jeg sikkert, husker ikke, var bjarte som sa eg hadde ringt deg. Tror eg var ganske så vekke den natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har du bilder av dekk montert på felg? Og hvilken profil kjører du med? ikke spesielt gode bilder av dekk på felg nei. Nærmeste er vel dette. Er 225/40/18 og 255/35/18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Det er noe sånn jeg har tenkt også, men er også redd det blir for mye strekk. Er skikkelig usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 tror jeg ville hatt ihvertfall 265 bak. siden E31 har helt rette hjulbuer blir det kanskje litt rart med mye strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Ja tenker det samme.. Men da må det bli 235 foran, ellers blir det nok forskjell i strekken(?) Eneste jeg har å gå utifra er den røde her med 9,5x18 (225/40) og 11,5x18 (265/35) http://www.bmw-syndykat.pl/galeria/inde ... tegory/2xt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har mere strekk bak enn foran, men det kan sikkert komme av forskjellig dekktype. De 235 dekka jeg hadde tidligere ble ballong på 9" felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Hehe. Takk for at du gjør meg enda mer usikker Hvilke dekktyper har du? Toyo og falken feks. er jo kjent for å ha smalere vegger enn gjennomsnittet.. Derfor jeg tenkte Continental 225/40 og 255/35.. Jo breiere dekk, jo mer må det valses.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 245 på 9" framfelg uten strekk. dekk er Michelin PS2 275 på 10,5" bakfelg, her er det noe strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 er det ikke finere med strekk foran og ikke bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå