Gå til innhold

En av få 850i manuell i Norge - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

Innholdsrik jobb høres det ut som! Hva jobber du med?

Ville egentlig ha ET0 men det var ikke mulig, så det kan være jeg hiver på noen 5mm spacere jeg har liggende. Hvilke dekkstørrelser kjører du med? Og har du valset bak?

Jeg kjører 245 framme og 275 bak med "tyskerstuk" (stekk), ikke valset men måtte bøye opp kanten på hjulbuen for å få plass.

tror jeg skal få plass til 255 framme uten problem, mulig 285 går bak men er usikker.

jeg jobber i National Oilwell Varco (NOV), verdens største levrandør av boreutstyr og kontrollsystemer for boring.

Jobber med nybygging av rigger, oppgradering av eldre rigger og generelle service oppdrag.

har bygget jack-up'er i Kina, jobbet på landrigger i Sibir, semier og boreskip i Korea, operasjons støtte på nybygde boreskip i Japan og Afrika bl.a.

Nå sitter jeg på en jack-up jeg var med å bygde i Kina i 2009, denne er nå på et verft i Dubai for å utstyres til nytt borekampanje i Saudi-Arabia (kom fra Nordsjøen, Nederlands sektor) så jeg gjør noen oppgraderinger på boresystemet.

senere i år skal jeg til Singapore for å starte opp borepakka på en ny Jackup for Transocean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det virkelig strekk med 245 og 275? Jeg tenkte 235 og 265, eller 225 og 255 Continentaldekk på mine...

Javell ja. Nok å henge fingrene i da!

245 og 275 skulle vel i teorien gi akkurat helt rette vegger? 10.5" er jo bare 26.7cm. Dog er jo ikke dette felgens totale bredde, så det kan vel være at det blir litt strekk med smale dekktyper. Jeg har 225 og 255 på 9 og 10.5" felg, og fremme er det akkurat passelig, mens bak synes jeg faktisk det er litt mye strekk. Ser jo tøft ut med litt bredde på dekka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol:

Ja faktisk :P

Edit: Og du skulle kjøpe bilen min på søndag sa du. For 300k :P

Hahah:P ja det gjorde jeg sikkert, husker ikke, var bjarte som sa eg hadde ringt deg. Tror eg var ganske så vekke den natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takk for at du gjør meg enda mer usikker :lol: Hvilke dekktyper har du? Toyo og falken feks. er jo kjent for å ha smalere vegger enn gjennomsnittet..

Derfor jeg tenkte Continental 225/40 og 255/35.. Jo breiere dekk, jo mer må det valses..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...