FCBayern Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 hehe.. ja du sier noe.. kan ikke kjøre småbil! grattis med mafia-prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 hehe bra vi er enige;) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er som regel disse treerne som får mest oppmerksomhet...Ikke alle som er ekte menn med femmere og sjuere +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ja, for de som er usikre på sin legning så hjelper det sikkert med stor bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ja, for de som er usikre på sin legning så hjelper det sikkert med stor bil Ja, da har du plass til begge kjønn og kan velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Noen her inne sin? Er int i felg/dekk specs Er min bil ja Er Gs Hyper Track felger. 17x8 215/40 forran og 17x9,5 225/35 bak ! Okei , takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er som regel disse treerne som får mest oppmerksomhet...Ikke alle som er ekte menn med femmere og sjuere +1 eller X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 x-men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Og Automote kan fremdeles ikke "bygge" biler ser jeg.. Den gule E46'n. Var dessverre forhindret fra å komme på treffet da jeg hadde en avtale lørdag. Polerte en bil mens eier byttet dynamo på min Dessuten trodde jeg det var på søndag, slik det har vært i alle år Kanskje derfor det var svakt oppmøte også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Var det lite oppmøte fra Vestfold gjengen i år? Nå har jeg rotet meg borti et feil merke for dette treffet, men synes det kom brått på i år.. hehe. Mye fine bilder, synes jeg så mye av det samme i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 DU har jo BMW fremdeles du vel richie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er som regel disse treerne som får mest oppmerksomhet...Ikke alle som er ekte menn med femmere og sjuere +1 eller X hmmm....ja x-gutta er med i manne-gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Folk med femmere og sjuere kjører STOR bil for å få plass til lemmet Legger ut resten av bildene jeg tok imorgen...Når jeg er på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Resten av bildene fra treffet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå