E28Fredrik Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 bare fordi den var lav? sikkert fordi det var en 7'er... man ser jo at 80% av alle bildene som blir lagt ut er av en 3'er.. er vel første gang en 7'er har fått noen pris kan jeg vedde på? bortsett fra mest mafia prisen din da, Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 ja tviler ikke...E30-gjengen er rare Hyggelig å hilse på deg igjen!Kompisen min hater den "høye" sjuern sin nå...haha Tror din sjuer vant en gang før også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 ja, 3'ere generelt.. moro å hilse på ja.. hehe, han syns det ja.. er bare å senke det! jo, fikk 'minste bakkeklaring' i fjor hehe.. surt at bilen får peoples choise når den ikke er i mine hender lenger men moro for han som kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 synes iallefall den var fin jeg:) ble sykt få sjuere iår...litt dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 syns det var kleint med 5'ere og oppover i år ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 bare fordi den var lav? sikkert fordi det var en 7'er... man ser jo at 80% av alle bildene som blir lagt ut er av en 3'er.. er vel første gang en 7'er har fått noen pris kan jeg vedde på? bortsett fra mest mafia prisen din da, Wicky +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Legger ut noen rolling shots av bilene fra oss som kjørte i følge fra Gjøvik Sbaakind Warsteiner Clausfox Carlhaakon Møte med Hamarfolket før avreise innover til Oslo Min Takk til Ole Kristian for bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Takker for et veldig bra treff! Masse gromt å se på! Følte meg litt ensom i min lille cab, den andre jeg parkerte ved siden av dro jo så tidlig Min cab og en kompis sin 325i sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Er det den 325 sedanen som lå/ligger til salgs? Sto ingen lapp på den nå, så jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Det stemmer! Send meg gjerne en pm om du er interessert, så kan du få nr.et til selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Er nok ikke interessert, men det så ut som en fin bil! Har 02 jeg nå vettu ! Kikket nøye på caben din Martin, den er usedvanlig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northy Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen bilder jeg tok: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Der kom kjørebildene vi ventet på ja! Var tøffe! Du som satt bak i den røde E39'en og tok bilder? Du har ikke flere kjørebilder av den blå E36 M3'en som du ser ræva på, på bilde nr 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Takk for knalltøft bilde av M3'n min på motorveien, Northy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northy Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Der kom kjørebildene vi ventet på ja! Var tøffe! Du som satt bak i den røde E39'en og tok bilder?Du har ikke flere kjørebilder av den blå E36 M3'en som du ser ræva på, på bilde nr 6? Takker, og jeg som satt bak i den ja. Har desverre ikke noen kjørebilder av den forfra Men her er de som ble vettuge. Takk for knalltøft bilde av M3'n min på motorveien, Northy! Bra du likte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå