Jordfræsar Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Det der var slettes ikke feil med de baklyktene. Uendelig mye bedre enn hvordan de originale ser ut. Er den Lamin-X film du har brukt? Ja skal ikke nekte på det Brukte en folie av merket Oracal 8300 Transparent Cal 031 Red. Jeg testet også med spraylakk med vanlig rød. 3 lag av den ga samme effekt, eneste som manglet var litt glans. Så du har 2 muligheter. Legge på folie og skjære til er veldig enkelt og kjapp prosess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Har ikke fin nok bil til å lage en tråd om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 uuuuuflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Da skal bilen ut for salg! Så da fikk dere endelig se noen bilder... masete unger ass Håper bildene er tittbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Thumbs up!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Danke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Og siden du skal selge den så gjør det vel ikke så mye at jeg herma etter deg? Takk for ideen Jeg gikk rett på lakken heller jeg. 49.90 på Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Hehe, nei det er heeelt i orden du Bare hyggelig det. Jeg testet også en med lakk. Måtte jo prøve selv, og det fungerte utmerket faktisk. 3 strøk med rødfargen om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da var den solgt! Ny tråd om nybilen kommer så fort shiningen er tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå