Kapitalisten Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Blir vel ikke noe mer wannabe M5, med 4-stusser, enn det er med all M5-plastikken! Synes du skal gå for det du selv synes er tøft. Eisenmann er aldri feil uansett. Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Eksos må på! Jeg sliter steeeeeeerkt med å finne ut om jeg skal kjøre på med 4-rørs eller 2-rørs eksos. Jeg heller litt mot 4-rør siden jeg allerede har full M5-optikk på bilen, og hvorfor ikke gjøre det skikkelig når jeg først er igang.Vad tycks? Var veldig usikker selv når jeg skulle bestemme meg, men endte opp med Eisenmann 2x70mm! og er veldig fornøyd med det. Veldig bra kvalitet og en veldig fin finish. Det hadde nok blitt tøft med 4 rør, men syns det passer bedre på en M5! Veldig pen bil! Hvordan syns du CG Lava fungerte? Syns jeg har lest noe om at det er litt dårlig holdbarhet på den, kan det stemme? Sikler fælt på Eisenmann, men er egentlig fornøyd med lyden slik den er nå, men føler den kanskje blir litt skrikende? Dette er 2. gang jeg har lagt på Lava, og det er ca 3 uker siden nå. Hittil fungerer det VELDIG bra. Beader og sheater helt rått! Så jevnt over så er jeg veldig fornøyd med den! SW Concorso ga kanskje en anelse mer glans, men jevnt over meget fornøyd La også Lava på Raymond (Rayen) sin E34 M5. Den fikk nok litt bedre feste mtp. at bilen ble polert i samme slengen, det ble ikke min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hadde gått for 4 rørs eksos om jeg var deg da jeg syntes det er grommest. 2rør blir jo litt mere diskret igjen da , men er jo smak og behag det der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 kjøp 4 rørs eksosen min! supersport skal få den for grei pris, kan til og med frakte den da eg må til Bergen for å få svendsen eksos til å sveise ny til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Gå for det du synes er tøffest! Jeg hadde tenkt å gå for 4 rør, men ville gjøre det skikkelig, ikke den varianten som 520dd har, med supersport (no offense 520dd). Men i og med at det må kuttes, sveises og lakkes skulle Svendsen eksos ha 40 lapper!!! Så det var uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Fin E39 Ville gått for 2-rørs 76mm hvis jeg var deg. Hvis jeg ser 4 rør så forventer jeg litt motor, feks V8 eller mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Hvorfor selge 520dd? 40 lapper er jo helt hinsides. Hva som gjorde at det ble så latterlig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Selge pga vil ha 2 rørs siden det er en simpel dieselbil, få svendsen eksos til å sveise inn rake rør. Og så blir eg nærmest mobba for at eg har diesel og 4 rørs hehe, ikkje at eg bryr meg så særlig om ka andre syns om bilen min så lenge eg liker den, men mindre oppmerksomhet uten 4 rørs håper eg Du kan få min for 4000 + bytte diffusorer? om du skulle vere interrisert? Eneste som er modifisert på den er at ene overgangsrøret har et hull (følger med 2 stk) og at det er ei plate under røra på høgre sida som er kutta litt av slik at en slipper å slå inn hjulbrønnen for å få heva eksosen likt på begge sider. Kan ta bilder ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Send meg gjerne bilder på mail ja Sender deg PM igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Gå for det du synes er tøffest! Jeg hadde tenkt å gå for 4 rør, men ville gjøre det skikkelig, ikke den varianten som 520dd har, med supersport (no offense 520dd). Men i og med at det må kuttes, sveises og lakkes skulle Svendsen eksos ha 40 lapper!!! Så det var uaktuelt. 40 lapper?? Sikker på at det ikke var 1 april du var innom? Ser selvfølgelig veldig bra ut med 4-rør, men føler at det hører med hjemme på V8 motorene og M5! Skal kjøpe voks innen kort tid, så får jeg hva jeg ender opp med, blir nok enten SW Blau weiss eller concorso, eller CG lava Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Da var 2 rørs fra supersprint bestillt mellomrør bestillt. Gleder meg som en unge å få det på i midten av juni ish! Schmaker godt! Regner med lyden kommer til å bli noenlunde lik denne med, og det høres jo ikke AKKURAT feil ut. ¨ http://www.youtube.com/watch?v=ZuJ7zA4zI1A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 2 rørs fra supersprint blir bra! Må legge ut masse bilder, lyd og video når den tid kommer! Har lurt mykje på den! Stod og såg på bilen din på vårmønstringen i dag! Shiny Mc.Shine! Skikkelig flott! Felgene sitter som støpt på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hehe, ja satser på det blir kjempe! Gleder meg vilt! Rutene blir sotet til helgen!! Takk så mye!! Må bare få på splitterne dine nå så er vi i mål! Så din når du kjørte forbi! Ser meget bra ut! Fin lyd i den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Lite som skjer her for tiden. Rutene blir sotet iløpet av helgen samt full polering av bilen. Skaffet meg våtstøvsuger i uken så i dag ble matter og hele pakken renset. Samme med skinnsetene. Ser helt nytt ut. Akkurat slik vi liker det ! stusser veldig på om jeg skal bestille meg hamann leppe eller carbon splittere til fronten. Supersprint kommer på 15. juni. Gleder meg veeeeeeldig til det ! Heller akkurat nå mest mot carbon splittere. Da er vel egentlig bilen komplett. Forslag til hva som kan gjøres nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 diverse ///M pynt i interiør (girkule med lys, gulvmatter, osv), grenrør om du ikkje har det? Powerflex i understell, slike ac schnitzer stabstag i understell foran og bak, ombygging til manuell + motorbytte? M5 ratt + M5 interiør, M5 speil absolutt, carbon diffusor, ///M støtlister, ///M innstegslister, slik stor navi spiller, sikkert meir en kan gjere om en har lyst, og du har sikkert en del av de nemnte tingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå