BMWE39turbo Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 blir bra! Lov å spørre ka du betale for hellakkeringen? skal lakkere min i vinter , så snuser litt på priser allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Jeg hellakerer ikke! Fjerner rust og svineri som var i hjulbuene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Da ble det bestillt felger og en hel haug med andre ting, og kontoen fikk kjørt seg varm! Får felgene på onsdag, og det ble jo intet mindre enn BBS LM replica i sølv, med gull skruer! Så hiver jeg på nye speil på onsdag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Dasket på de nye felgene i dag, og det ble jo intet mindre enn meget bra i mine øyne! Byttet samtidig ut sølvskruene med skruer i gull;) 8,5x19 og 9,5x19 med ET 20 og ET 10 forran. Og det går kant i kant! Ser at det ikke kan senkes så utrolig mye mer enn hvordan den står nå, men får se når jeg hiver på coiloversene! Manglet senterkopper i bestillingen, så kommer på 4 stk BBS i svart\gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 det var en kald fornøyelse og få de der påå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Nice! Ser bra ut Christer! Lengesiden jeg har sett gliset nå! Klar fil mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Hehehe, det var øøøøøøørlite granne kaldt på fingrene ja! Ja, besøk og dill dall på mandag så får se om jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Er da masse å senke på her? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Har fått satt seg litt nå, så ser den skal ned 1cm forran og 2cm bak hvis jeg tar utgangspunkt slik den er nå! Fikk ikke sentrert spacerene helt, så merket det var ubalanse i hjulene. Tips? Stålbørste på navet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Om det er universale spacere så ville jeg brukt en dæsj lim eller litt tape for å holde den sentrert. Holder på å monterer coilovers på touringen nå, ferdig foran, så holder på bak, helt annerledes enn på sedan! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Det er Supersport spacere. Ser for meg at det ligger rust på navet eller dritt, så må skrape det vekk for å få spaceren helt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Litt mer helhetlig bilde hvordan det faktisk ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Skambra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå