Glenglen Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Var utrolig gøy å være med Gjøvik gjengen ut! for noen bra folk! BMW treffet var ikke så værst heller, kanskje litt dårlig oppmøte, når en privatperson fint klarer 40 BMW'r burde CCN klare det syntes jeg. (Johnja's BMW treff i hønefoss forrige helg) Selv dro jo jeg og Kny 70 biler til Tønsberg og rundt 120-30 folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Var det deg jeg møtte nordover fra gjøvik ca. halv to? Sov litt lenge så kom seint til gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Var utrolig gøy å være med Gjøvik gjengen ut! for noen bra folk!BMW treffet var ikke så værst heller, kanskje litt dårlig oppmøte, når en privatperson fint klarer 40 BMW'r burde CCN klare det syntes jeg. (Johnja's BMW treff i hønefoss forrige helg) Selv dro jo jeg og Kny 70 biler til Tønsberg og rundt 120-30 folk +1 for Lørdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Var det deg jeg møtte nordover fra gjøvik ca. halv to? Sov litt lenge så kom seint til gjøvik Ja syntes det var noe kjent med bilen jeg møtte pleier å hilse på når jeg ser en bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Awesome lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Fikk diagnose når jeg var på Gjøvik skal la han være navnløs for nå, siden det er et jevla mas å ha sånt utstyr Han får poste selv hvis han vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvordan går det med nybilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Lagt ut noen bilder fra BMWCCN treffet ved vikingskipet i helgen, ta en titt https://www.facebook.com/media/set/?set ... 218&type=3 og for de uten facebook konto: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 382b006517 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Fikk diagnose når jeg var på Gjøvik skal la han være navnløs for nå, siden det er et jevla mas å ha sånt utstyr Han får poste selv hvis han vil hehe [ Bilde ] Hva går den diagnosen utpå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 sjekket om det var no feil på bilen har 1 som ikke går bort pga at jeg har byttet interiør. Airbag lampa lyser i ca 20sek når man starter opp. Er pga at jeg mangler en airbag sensor som skal under pasasjerstolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 sjekket om det var no feil på bilen har 1 som ikke går bort pga at jeg har byttet interiør. Airbag lampa lyser i ca 20sek når man starter opp.Er pga at jeg mangler en airbag sensor som skal under pasasjerstolen åå sånn ja har du sånn OBD2 port ? Min er fra 1996 men finner ingen steder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Noen her på forumet som eide den E36en med OZ Ceres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 sjekket om det var no feil på bilen har 1 som ikke går bort pga at jeg har byttet interiør. Airbag lampa lyser i ca 20sek når man starter opp.Er pga at jeg mangler en airbag sensor som skal under pasasjerstolen åå sånn ja har du sånn OBD2 port ? Min er fra 1996 men finner ingen steder ? Min sitter i motorommet, er en stor rund plugg der hvor batteriet egentlig skal stå. usikker på navnet på pluggen. Noen her på forumet som eide den E36en med OZ Ceres? er broren til CarlHaakon sin, vet ikke om han har tråd på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Ahh, det er Claus sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå