Gå til innhold

hvilke høytalere i min e39 ?

Anbefalte innlegg

jeg hakke peiling på bilstereo. vil ha nye høytalere i dører forran og bak, og i hatte hylla.

vil helst ikke ha noe basskasse baki, så lurer på om det er noen ganske spreke høyttalere jeg kan montere uten å sette inn ny forsterker osv ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, ok :) men det er vel mange størrelser på høyttalerne, hva skal jeg se etter ?

5.25" i dører og hattehylle.

Hadde selv disse før:

http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=273

Fungerte helt greitt men ville ha ennda mer bass og gikk da for Tang Band 6.5" foran, men disser passer ikke uten heavy modifikasjoner, det samme gjelder nok for 5.25" i Tang Band da magnetene bygger ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må vel kutte og drille litt i plastikken som holder høyttalerne i og med at 6,5" er en tomme større en standard. Så du kan jo tenke deg selv at du må "renske" opp nok hull til å få plass til en høyttaler som er en tomme større en standard.

Det ligger forresten en lang tråd i toppen her med størrelse på de ulike høyttalerne i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske bortkastet å kjøpe høyttalere, uten å sette inn en bedre forsterker?

Erfaringen min er at de original høyttalerne er ganske OK, men det er original forsterker som er søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske bortkastet å kjøpe høyttalere, uten å sette inn en bedre forsterker?

Erfaringen min er at de original høyttalerne er ganske OK, men det er original forsterker som er søppel.

utfra min erfaring, så er begge deler søppel :P hehe.

ble bedre lyd av bytte av forsterker, men kan ikke si at jeg jublet over forandringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...