nicklas 121 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 jeg hakke peiling på bilstereo. vil ha nye høytalere i dører forran og bak, og i hatte hylla. vil helst ikke ha noe basskasse baki, så lurer på om det er noen ganske spreke høyttalere jeg kan montere uten å sette inn ny forsterker osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 focal eller tangband da skal du ha så du klarer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 ja, ok men det er vel mange størrelser på høyttalerne, hva skal jeg se etter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 ja, ok men det er vel mange størrelser på høyttalerne, hva skal jeg se etter ? 5.25" i dører og hattehylle. Hadde selv disse før: http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=273 Fungerte helt greitt men ville ha ennda mer bass og gikk da for Tang Band 6.5" foran, men disser passer ikke uten heavy modifikasjoner, det samme gjelder nok for 5.25" i Tang Band da magnetene bygger ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 hva må modifiseres da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 En må vel kutte og drille litt i plastikken som holder høyttalerne i og med at 6,5" er en tomme større en standard. Så du kan jo tenke deg selv at du må "renske" opp nok hull til å få plass til en høyttaler som er en tomme større en standard. Det ligger forresten en lang tråd i toppen her med størrelse på de ulike høyttalerne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 men får man ikke Tang Band 5.25 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Focal og polk er bra høyttalere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 men får man ikke Tang Band 5.25 ?? Joda: http://www.parts-express.com/pe/showdet ... er=264-831 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 er disse bra ??? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24376284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Er det ikke ganske bortkastet å kjøpe høyttalere, uten å sette inn en bedre forsterker? Erfaringen min er at de original høyttalerne er ganske OK, men det er original forsterker som er søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Er det ikke ganske bortkastet å kjøpe høyttalere, uten å sette inn en bedre forsterker?Erfaringen min er at de original høyttalerne er ganske OK, men det er original forsterker som er søppel. utfra min erfaring, så er begge deler søppel hehe. ble bedre lyd av bytte av forsterker, men kan ikke si at jeg jublet over forandringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Kjøp rockford fosgate. Orginal anlegget i en e36 er ikke så værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Rockford, what? Kjøper vel for å oppdragere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Da får du koste på deg bose da... Hva slags stereo en har er vel ikke så nøye bare det låter. Hjemme er det annerledes, der er det cv cls1515 og denon for alle penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå