Kjennern Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Mener du CV er kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Nja.. De er jo techno høytalere laget for å spille høyt, så kvaliteten er jo der etter.. Vil jeg høre på musikk som Dire Straits så har jeg Jamo på soveromet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 får jeg tak i en bedre forsterker som bare er plug and play istedenfor den gamle da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Får man ikke 5.25 som ikke bygger noe særlig mer ut, slik at det bare er ut med gammelt pukk og inn med nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Får man ikke 5.25 som ikke bygger noe særlig mer ut, slik at det bare er ut med gammelt pukk og inn med nytt? jeg har focal i dørene fremme, er igrunn ganske PnP.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 hvilke focal har du da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 er det bra lyd i disse ? har du gjort noe mer med forsterker osv. ? fått nye i hatte hylla også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 ja, focal leverer tight! prøvde dem med bisniss spilleren, funka særdeles dårlig. har en gammel blaupunkt velocity forsterker som jeg bruker på dem nå, sammen med en alpine cda9855r spiller, funker prima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 jeg har ikke tenkt å bytte spiller, skal bytte til dynavin ved en senere anledning hvordan gjore du det med den forsterkeren ? tok du ut den gamle å satt inn ny eller hva ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Blaupunkt pnp THA 475 for eks. Er enkel å koble til på original spiller med eget kabelsett. Se på sticky tråden under bilstereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 hvilken tråd mener du ?? link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 viewtopic.php?f=10&t=63381 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 min ser slik ut bak, erstatter jeg da den pnp forsterkeren med den gamle der. og kobler den på de kablene som går til den gamle, eller må jeg ha overganger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Mener at det krever litt mer mikk makk fra din side siden du har top-hifi anlegget. Synes å huske at kabelen til 475 ikke passer med noe annet enn standard opplegget. Og som sagt, du har et oppgradert original anlegg. Du får søke litt mer på google.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå