Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og en kamerat diskuterer på jobb hva han har i motoren/på hjula i sin 1995 modell 328i sedan.

Forrige eier hevder at bilen er mappet og det er montert effektanlegg.

Jeg tror (uten å vite) at dette er sånn typisk "bilen er chippet" salgs-skryt da bensine biler sjeldent blir mappet/chippet pga det er lite å hente uten noen form for sugehjelp??

Hva vil reellt HK i motor og på hjulene være nå etter 16 år på veiene ?

Skrevet

Jeg har Gtech, bodd nærmere så kunne dere fått det avgjort en gang for alle :)

Etter skybertchipping og defektanlegg + en god dose slitasje tipper jeg 150-160hk i motor.

Skrevet

Testet den mot en Audi A4 1,8 T Quattro 2002 mod som hadde gått 62 000 km, og den ble most :) Men vet ikke hva det kan være, kjennes veldig mye kvassere ut enn 150 hk.

Skrevet

Er jo ikke rart om du "moste" Audien. Den har oppgitt 0-100km/t på 8.3sek, din 328i skal klare det på 6.9sek ifølge Carfolio.

Skrevet

Har den 170hk i motor ville jeg tatt en runde med å bytta noen deler hvertfall :lol:

Jeg tror omprogramering har litt å si.. At det blir mindre gjør det nok ikke..Men si en reelle 10hk?

Mer å hente på eksos og bytte innsug.

Skrevet

Etter over 200 000km på veien og drivverkstap så er det det ja, men ikke i en motor som er flunka ny nei!

Skrevet

Leste om en 328i på et engelsk forum. Han hadde 325 innsug, grenrør, racingcat, effektanlegg, letta svinghjul og chipp/tilpasset hjernen. Mener han benket den til ca 220hk på hjulene. Hvis dette kunne være til noe hjelp? :P

Skrevet

Husk at M52B28 er en motor som, i hvert fall da den kom ut ny fra fabrikk, viste seg å yte mer enn de oppgitte 193 hestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...