-Roger- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 De kastet yngre folk enn seg selv på sjøen, kidnappet folk, gjorde de gjennomvåt og kjørte de gjerne langt til helvete ut i ingenmannsland for så og slippe de av uten hverken penger eller tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kaster ikke russen egg og alt faen på alt og alle andre da? slik var det hvertfall da jeg var like gammel som russen.... Nei. Ikke når jeg var russ ihvertfall. Altså, det er et fåtall som gjør dette. Problemet er at dette fåtallet ødelegger for alle, gjør ti russ noe galt, tror alle at de resterende 2-300 russ i samme by er akkurat like. Dette er ihvertfall min erfaring fra da jeg var russ og frem til nå. De kastet yngre folk enn seg selv på sjøen, kidnappet folk, gjorde de gjennomvåt og kjørte de gjerne langt til helvete ut i ingenmannsland for så og slippe de av uten hverken penger eller tlf. Det er ille og kvalmt igrunn at det skal vær slik, men se hva jeg skrev over. Det er et fåtall som gjør dette, og det er utrolig dumt for de ødelegger for resten av russen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Her jeg bor gjør så å si alle russene det som står skrevet over. Er et mindretall de som ikke gjør kødd faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Foreldrene dine kan bli pliktet å betale regninga, Dvs ny lakk til russebilen, (ca 40.000,- på godkjent lakkeringsverksted), Hvis dere nekter å betale dette vil du bli overlevert barneværnet., er du heldig havner du på et sted med snille mennesker, for der knuller de deg ikke i rumpa, slik som alle andre steder. SÅ, enten får du gjøre klar 40.000,- Eller så får du smøre opp rumpa di. JÆVLA DUST GÅ KNULL DEG I RÆVA A HOMO! Oi, her er den en som enten ikke skjønner en spøk eller er totalt blotta for humor.. Om du er sånn mot alle så kan jeg godt skjønne personen anmeldte deg for å kaste egg... da er det ikke egget som er hovedårsaken, da er det noe mer bak det hele.. kanskje at personen bare rett og slett ikke liker deg Moderatoredit (R Andersen); Stenger tråden da det bare har blitt tullball ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg