Saltkjelen Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Jeg må forøvrig tilføye at en E9x og E6x (pre-LCI) uten xenonlys ikke klinger særlig bra i mine øyne.. Det er jeg helt enig i, men når man har kjørt fra Østfold til Stavanger for å kjøpe bil (glemte å sjekke ang. xenon før jeg dro...), og bilen var minst like velholdt som selger sa, så fikk jeg heller svelge en kamel.. Er det en omfattende og dyr jobb å bytte til xenon? Det er klart at det er forståelig (du har jo ikke kjøpt noen dårlig bil selv om den "mangler" xenon). Jeg hadde nok også svelget denne kamelen dersom jeg hadde gjort det samme som deg. Jeg forhørte meg med Stenshagen ang. ombygging til LCI xenon på en E90 jeg hadde tenkt til å kjøpe og det forelå ingen mulig ettermonteringskombinasjon desverre. Du er jo imidlertid heldig som har LCI ettersom halogenlyktene her ikke er så verst uten xenon.. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort litt re-search på bimmerpost vedr. ombygging til xenon. Garantert en eller annen som har vært borti dette.. Gratulerer med ny bil forresten, jeg regner med at vi ser en tråd om den etterhvert..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Mulig det kommer noen bilder etterhvert, men det spørs om det er så spennende å se en helt orginal E91.. Har litt planer om oppgraderinger, men utgiftene ser ikke til å ta slutt, så får se hvordan det blir etterhvert. Blackline, senk og felger står på ønskelisten hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Xenonlys er selvfølgelig det beste, men ikke for enhver pris. Mitt poeng er at en ettermontering eller ombygging normalt koster rundt 10 festblanketter og det er for dyrt. BMW´s moderne halogenlys er faktisk temmelig bra, men de ser ikke like kule ut som Xenonlys med AE... og det er vel dette som er det største problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå