Gå til innhold

Calypsorot e34 520i. M5 interiør S.6, Senk s.7, ny front s.8

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update :) bilen kommer til å få sine etterlengtede senkefjærer på lørdag :) Siden sist har eksosanlegget smeltet seg igjennom det dekselet som er rundt eksosrøret i bakfangeren. Så er litt i tvil om jeg skal få pint på et nytt deksel, eller skifte eksos? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fulgte jeg rådet jeg fikk om nye skilter :) Hadde også et nytt forsøk på å montere fjærene.. Og nei, det funket ikke nå heller. De tre mutterne i bunnen av demperen satt som bare det. Dro latmannsarmen ut på det lengste og dro til, men ingenting nyttet. Så da har jeg fremdeles orginale fjærer og er ganske frustrert...

EDIT: har forresten bestilt eksos for å frigjøre sekseren litt :) Men den er ikke e-merket, så burde jeg vente med den til den til august? Når jeg kan eu-godkjenne den?

Men noen bilder av bilen med nye skilter :)

fkysufm3v3o6rybwabv9.jpg

fiuhgss7mgtnsy7oivob.jpg

5nsroaetbhji30pth7sn.jpg

dp8gon8by1pubtoww39e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Selvom noen mente at jeg ikke burde skifte anlegg og sånn i denne, men ble kraftig lei av kassettspiller. Så da ble det innkjøp av ny spiller og en 10' sub i bagasjerommet.

Har også montert potta, og er utrolig fornøyd med både lyd og utseende. Neste steg er sportsinnsatsfilter. (Bilder kommer)

Har ikke kommet noe lengre med senken, men tar et nytt forsøk med rustløser og varme, og hvis ikke det funker, så blir det ikke senk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...