pinadud Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ja gjorde det, og det var helt latterlig vanskelig og få opp igjen! Så anbefaler ingen og gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 å få demperen oppi "fjulbuen" du tenker på sikkert? må sikkert bruke en jekk og jekke på navet oppover elns. var litt dumt det da men. dyrt å få noen til å gjør de da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 det er fikset nå kommer til å ta ut hele demperen også skifte fjærene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Liten update bilen kommer til å få sine etterlengtede senkefjærer på lørdag Siden sist har eksosanlegget smeltet seg igjennom det dekselet som er rundt eksosrøret i bakfangeren. Så er litt i tvil om jeg skal få pint på et nytt deksel, eller skifte eksos? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Nå fulgte jeg rådet jeg fikk om nye skilter Hadde også et nytt forsøk på å montere fjærene.. Og nei, det funket ikke nå heller. De tre mutterne i bunnen av demperen satt som bare det. Dro latmannsarmen ut på det lengste og dro til, men ingenting nyttet. Så da har jeg fremdeles orginale fjærer og er ganske frustrert... EDIT: har forresten bestilt eksos for å frigjøre sekseren litt Men den er ikke e-merket, så burde jeg vente med den til den til august? Når jeg kan eu-godkjenne den? Men noen bilder av bilen med nye skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 pen den bilen din, liker fargen hvilken eksos ble det da ? jeg har simons trur jeg. pen lyd i det iaff. ingen sporsmål om det på eu iaff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Tok en sjanse og kjøpte denne: viewtopic.php?f=14&t=157699. Om ikke det blir bra, blir det Simons eller supersport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Blir nok bra. Har no lignende på min og, husker ikke navnet. Men, sprek lyd blei det hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Pen bil du har her! Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Pen bil du har her! Ta godt vare på den Takk for det! Blir ett nytt forsøk på skifte av fjærer til uka, med varme og latmannsarm! Håper det går :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Rustløser med 40- på biltema har hjulpet meg mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Takk for tipset! Det skal jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Selvom noen mente at jeg ikke burde skifte anlegg og sånn i denne, men ble kraftig lei av kassettspiller. Så da ble det innkjøp av ny spiller og en 10' sub i bagasjerommet. Har også montert potta, og er utrolig fornøyd med både lyd og utseende. Neste steg er sportsinnsatsfilter. (Bilder kommer) Har ikke kommet noe lengre med senken, men tar et nytt forsøk med rustløser og varme, og hvis ikke det funker, så blir det ikke senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Ser bra ut det her. Har du fått til senken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Har ikke det. Men skal få faren til en kamerat til å gjøre det. Han er en rutinert mekaniker, så håper det går da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå