r_tranoe Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 høres ikke dumt ut det da.. stå på åprøv igjen å få demontert fjørbeina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 skal kjøpe muttertrekker, men vi driver og pusser opp i huset, så blir litt lite tid til bil og senk.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Nå kom det nye rattet tok en sjangse og kjøpte det brukt på ebay, og det var litt av et kupp! Rattet ser helt nytt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Mye måtte du ut med for rattet ? Jeg ser nemlig etter ett slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Håper du blir fornøyd med interiøret Mathias! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Håper du blir fornøyd med interiøret Mathias! Takktakk! Blir montering imorgen etter skolen Blir lagt ut bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Da har bilen fått seg et nytt interiør. Kjøpte et 4 seters M5 interiør i delskinn , i meget fin stand. Har leitet lenge etter et interiør som passer til gråfargen på midt dashbord. Men slenger ut noen bilder, kom gjerne med tilbakemelding Traktorrattet er på vei bort, og mtech2 er på vei inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 nice! drømmer om å finne noen m-seter til min og. men er nå nåla i høystakken og finne det i beige skinn som er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 nice! drømmer om å finne noen m-seter til min og. men er nå nåla i høystakken og finne det i beige skinn som er bra... Har du sett på koed og i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 kun sort og grått osv hos koed iaff. hvor i sverige bør man sjekke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 kun sort og grått osv hos koed iaff. hvor i sverige bør man sjekke da? Hadde notert de nettstedene en plass, skal se om jeg finner dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 blocket.se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 blocket.se? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Har tatt litt bilder og lekt meg litt med et redigeringsprogram på iphone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ser bra ut, må montere nye rattet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå