R Andersen Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Det er jo summen som han lånte. Han kan jo ha betalt ned vesentlig på den summen siden bilen ble kjøpt, så det kan hende det bare er halvparten igjen.
gaasen Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Kjenner til tidligere eier. Ekremt pertentlig oppretter som retta en forholdsvis liten skade på den, men trekker som regel ned uansett hvor ordentlig oppretta det er. Men har sett bilen live og det er en veldig velholdt bil. Skulle kanskje bytta hjul og panser, muligens droppa cupwings, så syns jeg den er skikkelig kul i den fargen!
bmw cab Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Carbon til over 75000 kr??? Hvor er den?Jeg vil kanskje si heller 20000 kr. Men ja,er overpriset.Jalla panser,fargen kan jeg faktisk svelge.Likte heller ikke eksos rørene.
Rabies Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Bortsett fra øyelokk, cupwings og at felgene så ut som noe som er kjøpt fra restlageret til sharif så syntes jeg denne var dritfeit...
T. Thøgersen Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Uten å tråkke noen på tærne, men i mine øyne er denne ett eksempel på "Så nær, men akk så fjern". Få av plastikken og hjula, og på med LeMans eller no andre fine hjul, så er det i boks.
Ballder Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Si ikke det.. Jeg setter inn halvbur om jeg får det inn i vognkort uten problemer.(Og jeg har kun original motor) og jeg har heilbur! i vognkortet Har et fuglebur i garasjen. utingen med kompressor igjen er jo at den ikke er godkjent, så eukontroll ect blir prakk... Bare og fjerne/bytte reim det.. Han ikke må selge den, men selges dersom rett sum med cash legges på bordet.
jonr- Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Hadde jeg vært i marked for en slik bil, hadde jeg heller kjøpt en original, evt. Jon sin. Den kommentaren varmet ...om du refererte til min bil, da ? Jeg har mange henvendelser, men det er tydeligvis ingen seriøse. Jeg er fullstendig klar over at min bil beveger seg over til grensen av "overkill", men personlig synes jeg det er akkurat innenfor. Selv om jeg frister med å lakkere panser og bakluke i original farge, så ble det ikke noen flere henvendelser ut av det. Kompressoren burde ikke ødelegge da ESS t.o.m. gir garanti på dette settet, mener jeg. ....men det er min mening Jeg tror at M3 E46 salget har "stoppet" opp litt pga den nye. Flere og flere har "godtatt" E9x M3´n sitt utseende og E46´n er sikkert for veldig mange, blitt litt "gammel". sign: en som drømmer om E92 //MMMM ;D
Fredrik Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 E46 er etterhvert en gammel bilmodell. E46 kom på markedet for 13 år siden og er snart 2 generasjoner gammel som 3-serie. E30 var ikke en moderne bil da E46 kom på markedet. Når den nye F30 kommer på markedet til neste år er E46 like gammeldags. Tiden går fort...
fish Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Virker som det er kontrastene folk reagerer på. Hadde bilen vært sort med alle disse carbondetaljene hadde nok ingen kommentert den utstrakte bruken av carbon på denne bilen...
rakett Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 E46 er etterhvert en gammel bilmodell. E46 kom på markedet for 13 år siden og er snart 2 generasjoner gammel som 3-serie. E30 var ikke en moderne bil da E46 kom på markedet. Når den nye F30 kommer på markedet til neste år er E46 like gammeldags. Tiden går fort... det er et bra poeng. BMW sin 3 serie, spesielt M3, er biler som holder seg uforklarlig bra i pris.... Sammenlign feks med nyprisen på en e39 M5. org M5 får man jo for midre penger enn en e46 m3, og den kosta jo mer ny... Så bruktbil verdien på m3, er merkelig høy for så gamle biler og være.
m0lliz Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Artig og finne igjen sånne gamle tråder Jeg som kjøpte bilen der, når jeg solgte den tok det meg 2uker. Men jeg tok av buret, bytta felger, og tok av cupwings. og vips
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Fortsatt skeptisk til fargen og carbondille rundt om, men bedre ble det helt klart
NBCustom Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 fargen er jo det råeste med hele bilen i mine øyne! Finnes ikke noe tristere enn grå e46.. da er jo kollektivtransport til og med en bedre reisemåte:)
Kobar Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Bilen min jo sjekk ut link i signatur for flere bilder Fargen er mye finere live!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå