Gå til innhold

BMW CCN-emblem?

316
 Share

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis finnes ikke disse igjen om noen av avdelingen eller enkelt medlemmer sitter på det. Tenker du får ta kontakt med noen i hovedstyre og høre om de kan ha et liggende på bakrommet i Strømsveien Oslo.

Har et men skal ha det selv en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillmerket har det gamle designet og siden BMW har diktert et nytt design må det evt. være en "overligger" du skal ha tak i. Jeg ville ha skrevet et tilsvarende innlegg i alle BMWCCN´s lokalfora og håpet på at noen har et merke liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Jeg får ikke logget inn på CCN sine sider for øyeblikket, men hvis noen som får gjort det har lyst til å skrive et innlegg der så er det bare å gjøre det. Hva heter disse hodene i styret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Jeg får ikke logget inn på CCN sine sider for øyeblikket, men hvis noen som får gjort det har lyst til å skrive et innlegg der så er det bare å gjøre det. Hva heter disse hodene i styret?

Prøv bmwccn gruppe på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da noe dritt... Skulle definitivt hatt med den gamle logoen. Du får skrive meg opp dersom dere skal trykke opp nye da. Evt kontakte meg dersom du plutselig kommer over et gammelt et. Det gjelder forresten andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...