316 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Hei! Jeg ønsker å kjøpe et BMW CCN-emblem til grillen på bilen. Av typen som sitter på denne E30'n! Noen som vet hvem jeg skal henvende meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Sannsynligvis finnes ikke disse igjen om noen av avdelingen eller enkelt medlemmer sitter på det. Tenker du får ta kontakt med noen i hovedstyre og høre om de kan ha et liggende på bakrommet i Strømsveien Oslo. Har et men skal ha det selv en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Grillmerket har det gamle designet og siden BMW har diktert et nytt design må det evt. være en "overligger" du skal ha tak i. Jeg ville ha skrevet et tilsvarende innlegg i alle BMWCCN´s lokalfora og håpet på at noen har et merke liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Fredrik: Jeg får ikke logget inn på CCN sine sider for øyeblikket, men hvis noen som får gjort det har lyst til å skrive et innlegg der så er det bare å gjøre det. Hva heter disse hodene i styret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Et slik du tenker på? Har BMWCCN sluttet med disse altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Fredrik: Jeg får ikke logget inn på CCN sine sider for øyeblikket, men hvis noen som får gjort det har lyst til å skrive et innlegg der så er det bare å gjøre det. Hva heter disse hodene i styret? Prøv bmwccn gruppe på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Kjøpte meg et slik emblem på BMWCCN sitt Vålertreff for en stund tilbake, har ikke sett det tilsalgs noe annet sted siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Et slik du tenker på? Har BMWCCN sluttet med disse altså? Det er den gamle logoen, skal vi bestille opp disse pånytt må vi bestille med den nye logoen Jeg har lett i klubblokalet og det ser ut til å være utsolgt dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Det var da noe dritt... Skulle definitivt hatt med den gamle logoen. Du får skrive meg opp dersom dere skal trykke opp nye da. Evt kontakte meg dersom du plutselig kommer over et gammelt et. Det gjelder forresten andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 tror jeg har et nytt slikt liggende. Du får sende meg en IM, så skal jeg lete i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 har et jeg, MEN beholder det selv, da det var så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Send meg PM hvis du finner ut at du vil selge emblemet da. Det skal få det fint på min 02! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Virker som jeg da har noe sjeldent på bilen, kult ^^ Dog begynner limet på emblemet å løsne, ser når jeg vasker bilen at det kommer såpe mellom metall og plast/emblemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå