Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ønsker å kjøpe et BMW CCN-emblem til grillen på bilen. Av typen som sitter på denne E30'n!

225957_10150243376290196_584980195_9222081_2734140_n.jpg

Noen som vet hvem jeg skal henvende meg til?

Skrevet

Sannsynligvis finnes ikke disse igjen om noen av avdelingen eller enkelt medlemmer sitter på det. Tenker du får ta kontakt med noen i hovedstyre og høre om de kan ha et liggende på bakrommet i Strømsveien Oslo.

Har et men skal ha det selv en vakker dag.

Skrevet

Grillmerket har det gamle designet og siden BMW har diktert et nytt design må det evt. være en "overligger" du skal ha tak i. Jeg ville ha skrevet et tilsvarende innlegg i alle BMWCCN´s lokalfora og håpet på at noen har et merke liggende.

Skrevet

Fredrik: Jeg får ikke logget inn på CCN sine sider for øyeblikket, men hvis noen som får gjort det har lyst til å skrive et innlegg der så er det bare å gjøre det. Hva heter disse hodene i styret?

Skrevet
Fredrik: Jeg får ikke logget inn på CCN sine sider for øyeblikket, men hvis noen som får gjort det har lyst til å skrive et innlegg der så er det bare å gjøre det. Hva heter disse hodene i styret?

Prøv bmwccn gruppe på facebook.

Skrevet
Et slik du tenker på?

9132_266992345340_801705340_8975637_3635705_n.jpg

Har BMWCCN sluttet med disse altså? :?

Det er den gamle logoen, skal vi bestille opp disse pånytt må vi bestille med den nye logoen :)

Jeg har lett i klubblokalet og det ser ut til å være utsolgt dessverre!

Skrevet

Det var da noe dritt... Skulle definitivt hatt med den gamle logoen. Du får skrive meg opp dersom dere skal trykke opp nye da. Evt kontakte meg dersom du plutselig kommer over et gammelt et. Det gjelder forresten andre også!

• 2 weeks later...
Skrevet

Send meg PM hvis du finner ut at du vil selge emblemet da. Det skal få det fint på min 02! :cry:8)

Skrevet

Virker som jeg da har noe sjeldent på bilen, kult ^^

Dog begynner limet på emblemet å løsne, ser når jeg vasker bilen at det kommer såpe mellom metall og plast/emblemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...